Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mart '13

 
Kategori
Şiir
 

Yıldız falı

Her şey merakımdansa, merakım bencilliğimse, bencilliğim eksik olan tam'ımsa, tamamım boşluğundansa, boşluğun sevgim sandığımsa, sevgim tümüyle merakımsa...

Yine en başa...

 

Kimliksiz bir kimse
Hiç kimseyim...
Sevgim sanıp da aradığım
Meğer ben'mişim...

 

İsmimin
Soy'ismimin verildiği hüviyet
Meğer
Rüyandaki adresimmiş.
Boyumu posumu
Soyumu sopumu
Sen çizmişsin rüyanda.

"Kendi düşüne giremez ve kendi düşünden çıkamazken"

Ne ben hükmedebilirim
Ne de sen rüyana...

 

Ağlıyor muyum acı'mıycam
Gülüyor muyum kan'mıycam
Yaşıyor muyum san'mıycam
Hissediyor muyum bil'miycem
Eksiliyor muyum tamamla'mıycam
Karabasan mı kork'mıycam

Biliyorum he rşeyi...
"Ne" yazdıysan
Onu oynıycam...

 

Bir damın üstünden
ölüme atladığımı sanacaklar..
Atlamıycam...
Tutunucam...

 

Bitişim başlangıç olacak...
Bu rüya hiç bitmeyecek.

 
Toplam blog
: 164
: 380
Kayıt tarihi
: 19.09.08
 
 

"Ne yormak istedim seni. Ne de yormak kendimi. Çok çalıştım Gitmeye de kalmaya da… İkisi de aynı acı..