Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Kasım '16

 
Kategori
Şiir
 

Yıllar geçip gitti

Yıllar geçip gitti ömürden,
Ne geçti, sanırsınız elime,
Koskoca bir sıfır
Ve hala, şükrediyorum halime.
 
Yaşamaksa yaşadım,
Beklemekten yoruldum,
Huzurdu, mutluluktu derken,
Geçip gitti yıllarım.
 
Ne, kahkahayla şenlendim,
Ne de, ahenkli bir gün gördüm,
Hep sessizliğimde eğlendim,
Geçip gitti koskoca yıllarım.
 
Güneş, karanlığa dönüştü,
Aylar, yıllara küstü,
Gözlerime özlemler düştü,
Bahar gelmeden, yıllar geçti.
 
Su gibi akıp gitti,
Rüya gibi, bitti,
Sanki rüzgâr, aldı götürdü,
Yıllar, çabuk geçti gitti.
 
Bir ömür böyle geçti gitti,
Ne bir tat ne bir neşe, bulamadan,
Ömrümden, yıllar geçip gitti,
Bir tat, bir neşe bile alamadan...
 
Yorgun Kalemim
 
Toplam blog
: 464
: 208
Kayıt tarihi
: 02.11.16
 
 

Merhaba Sevgili Okurlarım; Kendimden bahsetmek istiyorum. 1954 yılında Karamanın Esentepe köyünde..