Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Temmuz '15

 
Kategori
Blog
 

Yılmaz Ağabeyden eğit-donat projesi!

Yılmaz Abinin Milliyet Blog’u yola getirme niyetiyle düşündüğü “eğit-donat “ projesini destekliyorum!

Evet;

Bilindiği gibi Milliyet Blog eski tadından uzakta!  GDO’lu yazarlar, şairler işgal etmiş durumda!

Haliyle tat vermiyor! Üstelik kanser riski de var!!

Eğit-Donat projesinin ilk ayağı olan 50 kişilik öncü kuvvetin bir an önce hazırlanmasında fayda var!

Fakaat!

Son yazısında önerdiği Galatasaray adası benim gibi has Fenerbahçelileri biraz ürküttü!

Bu konuda eleştirel mesajlar aldım!

“Abi ne oluyor? Galatasaray’ın amigosu mu olacağız eğitilip donatılıp Abi?”

“Adayı mı kurtaracağız, yoksa Milliyet Blogu mu Abi!”

Münasip bir dille sakin olmalarını söyledim ama içimdeki şüpheyi de atamadım!

 

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..