Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mart '22

 
Kategori
Deneme
 

YİNE Mİ YENİ BİR YOL

Nereye gidiyor bu yol? Nereye

Bilen varsa söylesin; NEREYE!

Bu yol nereye gidiyor????!!!

Çıplak ayaklarım yürümekten yırtılmış, kanıyor

Ama nasırdan mıdır desem, can yakmıyor!

Kurumuş mu boğazım, bir yudum, belki de bir damla suya muhtaç

HAYIR, CANIM YANMIYOR, YÜRÜYORUM!

Yine mi, yeni mi bu yol gittiğim; nereye!

NEREYE-NEREYE-NEREYE!

YİNE DE YÜRÜYORUM!

Sürüngenden farklı yaradılışımdan mı desem

Yoksa ben de bir evrim yolunun fikri fakir canlısı mıyım desem

Yani bir sürüngen bile olsaydım dahi yine de sürünerek yürürdüm!

Nereye mi gidiyor bu yol? Nereye

YİNE DE YÜRÜYORUM!

Taşlaşan her ne varsa ve sen ona kalp diyorsan ve ben yine de inkar ediyorsam

Yine de yürüyorsam ben??!!

Nereye gidiyor bu yol desen; Nereye?

Yine yeni bir yol bu desem

Nereye, nereye, nereye sormaya devam etsen

Yürüyorum!

 Sürünüyorum!

Yürüyorum!

Gideceğim!

Ben derim…

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..