Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ekim '09

 
Kategori
Şiir
 

Yitik aşka şiirler

İzlenimler, Gİzemli Bir Söyleşi, Nabide KILINÇ

Arda İNAL ;

9 Mart 1987’de Muğla’da doğdu. Muğla’nın o soluk alınır havası olan beldesi Yerkesik kökenlidir. Küçüklüğünden bu yana sosyal bir karaktere sahiptir. Muğla Anadolu Lisesi’nde öğretmenlerinin ışığında büyüdü ve okudu. Ankara Üniversitesi Hukuk Fakültesi’nde yükseköğrenimini sürdürdü. Şu sıra Ankara’da olsa gerek. Çok değerli profesör hocaları ile yan yana.

O bir hukukçu. O bir şair. O duygularını ve düşüncelerini, hayatını şiirleştirmiş, öyküleştirmiş, özgür ve ideal ruhu ile kendisini hukukun üstün varlığına , yüce varlığına adamış. O hayatını boşa geçirmemiş, üretmiş . Genç 22 yaşında ilk ürününü vermiş, durmadan okumuş ve yazmış. Bir şiir kitabıyla “Merhaba” demiş. Bu şiir kitabının adı; “Yitik Aşk’a Şiirler”. O lise çağlarına dek Kütüphanemin "küçük yaşına rağmen ince ve olgun duygularını" işlemiş, bugünün genci. Hukukçu Arda İnal ... Arda, resim ve müzikle de uğraşıyor. O tam bir sanatçı, O tam bir Hukukçu, Geleceğin güvencesi... İnancım ve güvenim Arda’ya sonsuz, desteğim de... (Nabide Kılınç, Yerkesik.24.10.2009)

YİTİK AŞK’A ŞİİR

Yaz, kavuruyordu günleri de

Yürekler gibi

Sen yine düştüğünde

Düşüncelerime...


Bekledim, sustum

Bunca zaman,

Hasretini

Gönlümün ateşinde yakarak.

Acılar çektim, hüzünler,

Hiçbirinin sonu senle bitmedi.

Kapım açık bekledim:


Aşk, adının eşanlamıydı.

Ne zaman söylense adın,

İfrit olurdum önce,

Külleneni alevlendirene.

Suyun ateşe vazgeçilmez

Ve kaçınılmaz bağıydı benimkisi...


Sonra dalar giderdim

Ait olduğumu sandıkları yerden

Çok da uzak olmayan bir yere;

Hayal evimin yanıbaşına...

Her dalıp gidişim,

Dönemeyişim oluyordu artık.


Ne sıyrılabildim bu acıdan

Ne yerini doldurabildim...

Ne sen gelip çaldın kapımı,

Ne de çalan içeri girebildi,

Yapayalnız, kalakaldım..


Şimdilerde, kendimi

Hala seni beklerken buluyorum,

Aşk, bari sen git,

Ben gidemiyorum...

08.06.2008 Ankara, Arda İNAL

 
Toplam blog
: 642
: 524
Kayıt tarihi
: 19.07.08
 
 

Muğla'nın YERKESİK  beldesinde dünyaya gelmişim.  Yöremin o solunacak havasını, coğrafyasını çok ..