Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Eylül '10

 
Kategori
Anılar
 

Yoksun ya..

Yoksun ya..
 

İki küçük kol düğmesi diyerek girdi barış abi efkarımın can damarına.. Özledim diyordum tam o sırada nüksediyordu aşkım..
Ben de hatırlarım bugün gibi sessiz geçen son geceyi.. Şu günlerde benim başım eğik bir suçlu gibi.. Unuttugum sevgi sözcüklerini sokmaya çalışıyorum bir tek senin sıfatın eksik.. Yoksun ya.. Ayrı kolda olsaydık, ayrı yolda olsaydık ben yine de razıydım varlıgına.. Bunu okuyanlar lise aşkıma yazdım sanıyorlar.. Ben gülüyorum sessiz gözyaşlarımın derbeder ettigi anlarda.. Dün diye başlayan cümlelere isyanım var artık.. Var olupta yok gibi olan her şeye oldugu gibi.. Var diyorlar, görüyor diyorlar.. Neden solumuyorsun nefesimi.. Yoksun ya.. Hiç konuşmanı dilemedim, burda olanların yaptıgı davranışların parçası olmanı hiç dilemedim.. gel istedim bak istedim..Yoksun ya.. Sen o minik kağıda 'developed' yazdın çektin gittin.. Ve ben adamım ve ben o günden beri yokluguna imza atacak her gelişmeye kindarım.. Yoksun ya...
 
Toplam blog
: 9
: 389
Kayıt tarihi
: 21.09.10
 
 

Ankara'dan hayata dört elle sarılmış, bazen depresif, bazen tam tersi hallerde ruhunu bulan bir baya..