Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Şubat '11

 
Kategori
Müzik
 

Yokum Musti

Yokum Musti
 

Mustafa Sandal


Mustafa Sandal 1994'te çıkardığı 'Suç Bende' albümünden bu yana hep iyi şeyler yapalım kaliteli şeyler yapalım felsefesi çerçevesinde hareket etmiştir. O günden bugüne yaptığı albümlerden, kliplere ve diğer projelere kadar tüm hepsinde büyük titizlik göstermiştir. 

Mustafa Sandal o kadar titizdir ki; onca maliyete rağmen klibi beğenmeyip yayınlatmadığı dahi olmuştur. Bunlardan örnek verecek olursak; Gel Aşkım klibi Avrupa'da yayınlanmasına rağmen Türk piyasasına uygun olmadığını düşünüp Türk müzik kanallarında yayınlatılmamıştır. Melek Yüzlüm'e çekilen klibi beğenmeyen Musti o şarkıya yeniden klip çekmiştir. Çoban şarkısına çekilen klibi de beğenmeyen Musti hayranlarının tüm ısrarlarına rağmen o klibi de yayınlatmamıştır.  

Tüm bunlar düşünüldüğüne Mustafa Sandal'ın son klibi Var Mısın Yok Musun'u izlediğimizde şaşırmamak mümkün değil. O kadar yüksek maliyetli klipleri acımadan çöpe atan Musti nasıl olmuştu da maliyeti bile olmayan, çekim kalitesi çok düşük, montajı uyumsuz ve konu olarak şarkıyı hiç yansıtmayan, klipte oynayan Elif Kaya ve Mustafa Sandal'ı yan yana görüntülemeyi bile akıl edemeyen bir klibin yayınlanmasına izin verdi.  

Aslında bunun cevabı klibin yönetmeninde saklı. Klibi Mustafa Sandal'ın Basın ve Hakla ilişkiler görevini yapan ve aynı zamanda Fan Club sorumlusu olan Sinan Güzel çekti. Daha önce Gönlünü Gün Edeni ve Demo adlı şarkılarına konser klibi çeken Sinan Güzel, ilk kez konser klibi olmayan bir klibin yönetmenliğini yapmış oldu. Mustafa Sandal yıllardır yanında çalışan ve adete kendi yanında büyüyen Sinan Güzel'e destek vermek istemiş olacak ki bu klibin yayınlanmasına izin verdi. Ama Mustafa Sandal şunu bilmelidir ki Sinan Güzel'e destek vereceğim diye adeta kalite kokan diğer Mustafa Sandal kiplerini mumla aratan bu kliple hayranlarını üzmüştür.  

Facebook adlı sosyal paylaşım sitesinde yıllardır kliplerini beğenerek izleyen Mustafa Sandal fanlarının var Mısın Yok Musun klibi ile ilgili görüşleri şu şekilde yansıdı:  

Klip olmamış çok ucuza kaçılmış maalesef iyi demek isterdim ama neden böyle olduğunu da iyi biliyorum ama yine de başarılı olur inş.
Hiç klip yayınlanmasaydı daha iyi olurdu ben şunu iyi biliyorum kimse kimseyi kandırmasın eski Mustafa Sandal olsa böyle bir klip çekmez çekse dahi yayınlanmasına izin vermezdi.  

Artık Musti iyisini değil sadece yapmaya çalışıyor belki içinde bulunduğu şartlar sebebiyledir bilemeyiz 5 üzerinden 1 vererek klibi uğurluyoruz ...  

Musti senin en büyük hayranın olarak çok üzülerek söylüyorum şu ana kadar yaptığın herşey muhteşemdi. Hatta muhteşem ötesi... Benim en sevdiğim şarkıya bu klib hiç olmamış dürüst olmak gerekirse. Çok üzüldüm ilk defa senin yaptığın birşeyi beğenmedim. Neden böyle yaptın anlam veremedim benden çok üzülen yoktur bu klib böyle güzel olmamasına buna emin ol abicim.  

Üzülerek söylüyorum ama hiç beğenmedim.  

Bu şarkıyı seviyorum. Ama ilk hiç beğenmediğim bir klip bu. Bana öyle geldi ki çok aceleyle yapılmış işti. Hiç Musti'nin tarzı değil bence.  

Daha güzel bi klip çekilebilirdi ama Musti'nin Elif Kaya'nın tanıtılması için bu şarkıya klip çektiğini iyi biliyorum.  

Klibi amatörce buldum ama paylaşım için elinize sağlık.  

Şarkı güzel ama klip biraz sonük kalmış.  

Ónce DEMO yu harcadın şimdi de VAR MISIN YOK MUSUN. Sana ve şarkılarına bu kadar basit klipler yakışmıyor. Tarkan şarkıları seninkiler kalitesinde değil ama adam önem veriyor 10 numara klip çekiyor. Acil toparlanıp kendine gelmen lazım. Ben klibi hiç beğenmedim.  

 

 

 

 
Toplam blog
: 138
: 10449
Kayıt tarihi
: 03.06.10
 
 

Müzik dinlemek (Türkçe Pop) ve futbol maçı (özellikle Beşiktaş maçları) izlemekten hoşlanıyorum. ..