Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Kasım '10

 
Kategori
Sinema
 

Mustafa Sandal herkesi şaşırttı

Mustafa Sandal herkesi şaşırttı
 

Mustafa Sandal New York'ta Beş Minare filmindeki oyunculuğuyla herkesin beğenisini kazandı.


Sinema sitelerinde Mustafa Sandal'ın New York'ta Beş Minare filmindeki performansını beklenenden çok daha iyi bulan izleyiciler, ilk başrol deneyiminde Musti'nin performansları karşısında şaşırdıklarını ifade ettiler.

İşte sinema sitelerinde Mustafa Sandal'ın New York'ta Beş Minare filminde canlandırdığı Acar Polis Karekteri hakkında sinema severlerin yorumları:

king of pop: New York'ta Beş Minare'de acar rolünde çok iyiydi... ayrıca müzikleride çok güzel... özellikle onun arabası var:)

orhan eyidoğdu: Mustafa Sandal'ın New York'ta beş minare filminde oynamaması gerektiğini ve oyunculuğunu izlemediğim halde güzel olmadığını düşünüyordum. New York'ta beş minare filmini dün izledim ve Mustafa Sandal beni gerçekten şaşırttı. Düşüncelerimin doğru olmadığını gördüm ve acar rolünde gerçekte çok başarılı olduğunu söylemeliyim.

tristan: Mustafa Sandal'a New Yorkta Beş minare filminden sonra hayran oldum. Çok çok iyi bir oyunculuk sergilemişti hatta Mahsun Kırmızıgül'den bile güzel oynamış... Bu yüzden kendisini tebrik ediyorum başka filmlerde görmeyi umud ediyorum...

nanbo29: Aman Allahım bay e de mi oynamış ya inanamıyorum:).Ya nese ben oyunculuğunu çok beğendim iyi dövüşüyor en azından

dartsidious: New York'ta beş minare filminde beklediğim performansın üzerine çıkmıştı. Umarım böyle devam eder

mevluTR: Bence son filminde rolün hakkını vermiş tebrik etmek lazım

tusem7: Yok artık çok iyiydi ya hiç beklemezdim böyle güzel rol yapabileceğini

nessam: Mustafa Sandal New York'ta 5 Minare filminde gerçekten inanılmaz bir performans sergilemiş... Tamam reklam filmlerinde beğeniyordum ama bir sinema filminde hele ki oynadığı "Acar" karanteri kadar önemli bir rolü canlandırıyorsa biraz hayal kırıklığına uğrayabiliriz derken şaşkınlıkla şoka uğradığımı söyşeyebilirim... Mükemmel bir performanstı... Şapka çıkarmak ve alkışlamak gerekir...

asliiyagmur: NEW YORK ' TA BEŞ MİNARE de oyunculuğunu beğendim açıkçası bu kadarını beklemiyordum :)

 
Toplam blog
: 138
: 10449
Kayıt tarihi
: 03.06.10
 
 

Müzik dinlemek (Türkçe Pop) ve futbol maçı (özellikle Beşiktaş maçları) izlemekten hoşlanıyorum. ..