Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ocak '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yoldan çıktım :)

Yoldan çıktım :)
 

: )

Kendi kendimi yoldan çıkardım :)

Sonunda yani :)

Şimdiye kadar işten çıkınca doğruca eve gelir, yemek bulaşık filan; sonra da örgüydü, dikişti meşgul olur akşamı tamamlardım :)

İş çıkışı dışarda takılmak, arkadaşlarla biryerlerde oturup birşeyler içmek, laflamak filan yoktu hayatımda :)

Da...

Nereye kadar :)

Millet benimle dalga geçiyor :)

''Yıldızlar var krem sür de yanma ışığında'' diye :)

Akşam bozum niyetimi :)

Sinema klübünde Cherbourg Şemsiyeleri oynuyormuş dün.

Filmin hatırına yoldan çıkardım kendimi :)

Bir arkadaşımla orada buluşmak üzere haberleştik :)

Gittim...

Ama nasıl :)

Yanlış otobüse binmişim :)

Swissotel'in önünden yolu bulamadım, döndüm durdum akşam vakti :)

Caddeye çıksam yolu doğrultacağım da, nerdee :)

Tepemde otellerin ışıl ışıl tabelaları, aşağıda zırıl zırıl ben :)

Hatun kısmısının benim gibi modellerine akşam hava karardıktan sonra sokağa çıkma yasağı koymak lazım, anladım bunu :)

Gündüz Karataş'tan geze geze 20 dakikada geldiğim yere akşam karanlığında gidemedim, bir hoş oldum :)

Alsancağın göbeğinde kayboldum :)

Neyse, sora sora caddeye çıktım, Fransız Kültür'e gidebildim.

Yüzüm kızarmış, saçım başım dağılmış, düzeltemedim, film başlamıştı yer seçemedim :)

İlişip kapıya yakın bir yere, filmi izlemeye başladım :)

Cherbourg Şemsiyeleri, görmeyi çok istediğim bir filmdi.

Catherine Denevue'ün yirmili yaşlarda çevirdiği 1964 yapımı filmlerinden biri.

Konusu, tipik Türk filmi :)

Konusundan ziyade oyuncuları, kıyafetleri izledim :)

Anne Veron'a bilhassa dikkatle baktım :)

Catherine Denevue'ün ''annesi'' rolündeydi :)

Güzelliğine, zarafetine, şıklığına bayıldım :)

Ben 60'lı yılların hatunlarına bayılıyorum zaten :)

Şıklıklarına, zarafetlerine, eda ve tavırlarına bayılıyorum :)

Güzeldi :)

Arkadaşım mı?

Gelmiş, içerde oturmuş, elinde telefon, aramamı beklemiş, şarjım bitmişti benim de :)

Ara da verilmiyor, görüşemedik :)

O bir tarafta ben bir tarafta filmi seyretmişiz :)

Eve dönünce öğrendik, güldük halimize :)

Eve dönüşüm de gece 21.30 gibiydi :)

Niyeti bozdum bundan böyle :)

Fena bozdum :)

 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..