Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Şubat '07

 
Kategori
Doğal Tedaviler
 

Yorgunluğa tek çare: Oylat Kaplıcası

Yorgunluğa tek çare: Oylat Kaplıcası
 

Merhaba değerli Milliyet blog yazarları. Değerli kelimesini kullanıyorum çünkü Milliyette okuyan her zaman değerlidir.

Bugün kendi memleketim de olan Bursanın İnegöl ilçesine 10 km. uzaklıktaki tarihi oylat kaplıcasından bahsedeceğim. Bende çok gittim oylat kaplıcasına. Şu anda ortaokula gitmeme rağmen neredeyse bütün 1. sınıfım ve anasınıfım oralarda geçti diyebilirim.

Hee. Ne diyordum çok güzel bir yer diyordum. Gerçekten çok güzel bir yer. Sanırım şu anda 3 bilemediniz 4 otel var. Ve her otelin kaplıcası var. Ayrıca otellerin dışında İnegöl belediyesinin tahsis etmiş olduğu ama ücretli kaplıcalar da bulunuyor. Otel dışında. Biz aile olarak eskiden oylat kaplıcasına çok giderdik.

Ama şu aralar küresel ısınma derdiyle belki alakası yok ama gidemiyoruz. Gelelim konuya. Oylat kaplıcası ayrıca sağlık bakanlığı onaylı. Bu ayrıntıyı da unutmamak gerek. Oylatta oylatın etrafındaki köylerden insanlar her gün buradaki pazarda halka satış yaparlar. Oylatta çocuklarınız içinde herşey düşünülmüş. Çocuk parkları, internet kafeler, Playstationlar...

Ve siz büyükler için de çay bahçeleri kahvehaneler. Benden sizlere güzel bir tavsiye. Eğer ki evde sıkılıyorsanız ve kışları bel ağrısına boyun ağrısına ve her türlü ağrıya çare arıyorsanız reklam yapmış gibi olmayayım ama sizlere oylat kaplıcasını tavsiye ederim.

Ulaşımını da hemen tarif edeyim. Bursa-İnegöl ilçesine gidiyorsunuz. Daha sonra İnegölden birilerine sorarsanız zaten sizlere İnegöl halkı yardımcı olacaktır..

Ben sizlere her konuda yardımcı olmaya çalışıyorum... SEVGİLERİMLE... YEPYENİ BLOGLARA HEP BİRLİKTE...

 
Toplam blog
: 48
: 1980
Kayıt tarihi
: 24.10.06
 
 

Bursa'da ilköğretim öğrencisiyim. Spor yapmayı, teknolojik aletlerle oynamayı, hayatı keşfetmeyi ..