Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Şubat '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yorgunluk geçer, geriye sadece anılar kalır :)

Yorgunluk geçer, geriye sadece anılar kalır :)
 

Güzel bir Soru : Buraları gezecek vakti nereden buldun? İşinle ilgili sanırım sırf gezi amaçlı değildir diye düşünüyorum! 

İçinden geldiği gibi verilen bir Cevap : Güzel olan soru insanı düşündürendir ve cevaplamak hiçte kolay değildir... Söylemek istediklerinizi söyleyemediğiniz anlarda sorular size yardımcı olur... Ben de bana sorulan bu güzel soruya şöyle söylemek istedim. Bu sorunun anlamını uzunca düşünerek seçtim bu yolu... bir insan bu dünya da kendine biçilen zamanı nasıl değerlendirir... nasıl değerlendirmelidir... derken!!
Ve yaşadıklarımdan, okuduklarımdan, karşılaştığım insanlardan payıma düşen güzellikleri fikrime kattıktan sonra, edindiğim tecrübelerden çıkardığım inanç şu oldu: huzurlu-güzel bir uykunun alıp götüremeyeceği yorgunluk yoktur; eğer yorgun olma sebebi kişinin tercihleri doğrultusundaysa... huzurlu-güzel bir uyku yaşayabilmekse insanın o gününü nasıl değerlendirdiğiyle, nasıl bir gün geçirdiğiyle birebir örtüşür... bunu da ömürle bağdaştırmak gerekir... çünkü bir gün gelecek, bedenimiz ebedi uykuya teslim olacaktır... tüm bedenimiz o uykuyla dinlenceye alınırken, ruhumuz bizim ona kattıklarımızla-keşfettiklerimizle, yani onu nasıl beslediğimizle bağlantılı bir halde yeni alemlerde yerini alacaktır... istediğin gibi bir hayat yaşadınsa, vicdanın rahatsa uykun güzel, ruhun özgür ve huzur içinde olacak... 

İşte ben de bu inançla her zamanımı mümkün olduğunca keşfederek geçirme, fiziksel yorgunluğu çok umursamadan ama asla bedenimi hor kullanmayarak, ruhumu besleyerek yaşama yolunu seçtim... yani kendi istediğim hayatı yaşamayı... zaman bulmaktansa zaman yaratmaya, ya da varolan zamanı ayarlamaya çalışıyorum desem daha doğru olur... huzur dolu yeni alemlerde yerimi almak ve sonsuza kadar dinleneceğim güzel bir uykuya sahip olmak için... 

İşimle bağlantısı yok, bazen keşke işim sadece gezip görmek olsa diyorum ama aynı anda acaba o zaman bu kadar keyif alırmıydım diye de sormadan edemiyorum?
istediğim için geziyorum ve sonra o gezimi paylaşmak için yazılar yazıp bunu kendimce işe dönüştüyorum. Kim bilir belki bir gün keyfim için çalışırım hobimden para kazanırım ;) 

güzel ve huzurlu bir uykuya sahip olmanız dileğiyle; 

*yorgunluk geçer, geriye sadece anılar kalır :) 

-denislis&hippiness- 

 
Toplam blog
: 11
: 1066
Kayıt tarihi
: 19.11.08
 
 

Yıldız Teknik Üniversitesi mezunuyum. Şu an özel bir firmada mühendislik mesleğimi yapıyorum. İlgi a..