Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Temmuz '08

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Yoros ve Jazz..

Yoros ve Jazz..
 

Bu sabah, Adalar vapuruna binip, vapurun kalkmasını beklerken, iskelenin sol tarafında bağlı bulunan başka bir vapur'un, jaz dinletisiyle boğazdan Anadolu kavağı tur afişini gördüm...

Adalar vapurunu terk edip hemen jaz'a bilet aldım...

Ani kararlarım çoktur öyle..Pat.! hemen daha iyisi için tercihlerim olur zaman, zaman..

Yine Coolbone...

Süper bir jaz topluluğu..sempatik ve yetenekleriyle tüm vapur yolcularının beğenilerini kazandılar..

Jaz'ı bilmediğim, yirmili yaşlarımda, "rahatsız edici müzik" diye tanımlardım..Fakat o'nu dinledikce ve bildikce nekadar ayrıcalıklı bir müzik olduğunu öğrendim.. Gerçekten jaz dinlendiğinde, insanı nekadar relaks yaptığını görüyosunuz..

Boğazın büyülü atmosver'i içinde jaz severlerle birlikte olmak ayrı bir keyif tabiki de..Jaz dinletisinin beyin hücrelerinde oluşturduğu mutluluk hormonuyla, boğaz'ın erguvanlarını gözlemlemek çok daha farklı oluyor ama yalnız iseniz benim gibi..olmuyor işte..olmuyor.!

İşte evlenmenin gerek olduğunu bugün daha iyi anladım..

Evlilik için "aramam, bulurum" felsefesindeyim.. Mutlaka bir gün karşıma çıkacaktır o insan, veya ben o'nun karşısına çıkarım..

Öyle çok beklentileri de yok bu çocuğun ha..küçük ayrıntılarla mutlu olmayı seven..sanat ruhlu, seyahat seven..dondurma seven..mizah kültürü geliştirmiş birini istiyor okadar..:)

Neyse reklamımızı yapmıyalım öyle, yakışıksız olur..

Biz nerdeydik.?

Cenevizliler kalesine geldik..Anadolu kavağının en üst tepesinde, diğer adı yoros kalesi..ilk çağlarda Karadeniz'e açılan gemilerin hırçın sularda korunmaları için, "iyi rüzgarlar tanrısı" Zeus'un yardımcı olması için yapılmış bir kale..

Kaleden aşağıya baktığınız zaman masmavi.. evet masmavi bir boğaz görüntünüzde..

Anlatamıyorum artık..görülmeli..yaşanmalı..

İşte İstanbul'u sevmek için bir neden daha..

Sevgiler..

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..