Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Nisan '07

 
Kategori
Dostluk
 

You'll never walk alone - 1... Asla yalnız yürümeyeceksin...

You'll never walk alone - 1... Asla yalnız yürümeyeceksin...
 

Merhaba,

Aslında böyle bir yazının yazılmasına hiç gerek yok... Sahibi bu duyguları bilmese, bu yakınlığı görmese senelerce sürmezdi bu ilişki...

Yaşlandığımızda ne olacakları merak etmek çok yaygın bir sorudur herkesin kafasında... Kimi sevgilisinin kim olacağını, çocuklarını hatta torunlarını kurar... Kimi işini nelere getirebileceğini, kimiyse emekliliğini nerede geçireceğini...

Benim merakım yok bunlarda... Ben bugünlerimi yaşıyorum, sorunlarla boğuşmak, aldığım nefesin hakkını vermek yetiyor bana... Ama yalnız yürümek istemiyorum yaşlandığımda... İşin güzeli yalnız yürümeyeceğimi de biliyorum... O bugün olduğu gibi yarın da yanımda olacak... Nefeslerimiz yettiği sürece hep yanımda olacak biliyorum...

Deli bir hafızası olan dostun oldu mu işin zor... Atıp tutamıyorsun zamanında şöyleydi böyleydi diye... Benim işim kolay; Kaptan'ın deli bir hafızası var bizim... Bir olayı konuşmaya başladık mı o tarihte şu maç vardı, şöyle bitmişti, şu atmıştı der hep... Bir de beni hiç bozmaz başkalarının yanında... Yani onun yanında atıp tutabiliyorum ben; bozmadığı gibi bazen destekliyor da...

Aramızda hep zamanlar oldu, hep mesafeler... Ama hiç hissetmedik biz bunu... Hep yanyana, hep kaldığımız yerden devamla... Asmaaltı sohbetlerimizdi hep sevdalarımızı, kadınlarımızı konuştuğumuz... Günaydın sohbetleriydi geçmişte buluştuğumuz... Ömür'dü özlediğimiz, lisenin toprak sahasıydı terimizi döktüğümüz... Fatih Hoca'nın ikramı haşlanmış çayıydı onun gözlerini yuvalarından çıkaran... Ve daha bir sürü benim hatırlayamadığım ama bizim süper hafızanın hatırlattığı bir sürü kare...

Ben böylesine muhteşem bir adamla dostluk yapmanın keyfini yaşarken insanlara da aynısını dilemeden geçemeyeceğim. Yaşadıklarımızı sizlerle paylaşmazsam yaşayabileceğiniz güzelliklerden mahrum bırakmış olurum sizi... Bu yüzden sanırım bir yazı dizisi olacak You'll Never Walk Alone...

Söylemeden geçemeyeceğim... Bu adam bir tür Alaaddin'in Sihirli Lambası, bir tür ışık... Kendisinin deyimini biraz değiştirirsek herkese lazım bir destek... O'nun Mehmet Aurelio için kullandığı deyimiyle her eve lazım bir futbolcu...

Kardeşim, senin gibi birinin hayatımda olması Allah'ın bir lütfu olsa gerek... Herkesin hayatında böyle birisinin olabilmesi dileğiyle...

Böyle bir desteğiniz oldukça asla kaybetmezsiniz...

Böyle bir desteğiniz oldukça ASLA YALNIZ YÜRÜMEZSİNİZ...

Sevgilerimle...

 
Toplam blog
: 24
: 670
Kayıt tarihi
: 07.03.07
 
 

İyi bir tahsil hayatı; Galatasaray Lisesi, ardından Boğaziçi... Etiket olarak iyi de sonuç olarak ne..