Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Nisan '13

 
Kategori
Siyaset
 

Yücel Sayman'ı davet etsem mi ?

    Akil İnsanlar Heyeti Marmara Bölgesi üyesi Avukat Yücel Sayman'ın Star Gazetesinin internet sitesinde yayınlanan mülakatını okudum. 

"Bir siteden ya da sokaktan beni arasınlar; bu gece dizi izlemeyeceğiz,bizle bu işi konuşun desinler, gider bir çaylarını içer, ben anlatırım, onları dinlerim." diyor.

Merak ediyorum, bizlere ne anlatacak?

Bir hukukçu olarak; bu kadar memleket evladının canını almış, sakat bırakmış bir terör örgütünün hiç bir cezai yaptırıma uğramadan, elini kolunu sallayarak, açılan koridordan yurt dışına gitmesine imkan sağlayan bir oluşumu hangi dayanakla mazur gösterecek?

Merak ediyorum.

Terör örgütü ayrı bir hukuka mı tabi yoksa?

Soracaklarım bunlar olurdu!

Davet etsem mi acaba?

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..