Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Aralık '10

 
Kategori
Siyaset
 

Yumurtlayan demokrasi

Yumurtlayan demokrasi
 

Parasız Eğitim için yürüyüş düzenlemek isteyen talebelere yönelik yapılan müdahale, müdahale olmaktan çok adeta bir sindirme operasyonu gibi, geldi bana. “12 Eylül Anti Demokratik Anayasası’nı değiştireceğiz!” nidalarıyla referandum meydanlarını gümbür gümbür inletenlerin, parasız eğitim hakkı isteyen talebeleri de meclis önünde acıdan inletecekleri kimin aklına gelebilirdi ki? Referandum Döneminde “12 Eylül Mağduru bir vatandaşın asılacağı zaman annesine gönderdiği son mektubu okurken Başbakan’ın akan gözyaşları, protesto sırasında polis müdahalesiyle bebeğini düşürme tehlikesi yaşayan bir anne için de akmış mıdır? Acaba. Demokrasi diye diye referandum öncesi meydanları inletenlerin “demokratlığı” acaba referandum bitene kadar mıydı? Ankara Üniversitesi’nde Adalet ve Kalkınma Parti’li Burhan Kuzu’ya yapılan yumurtalı “müdahalenin” bu coplu demokrasiye karşı gösterilen bir tepki olduğu bilinmiyor mu? Bir de üstüne üstlük “Beyinsizler o yumurtayı yesinler, zihinleri açılır, belki” çıkışı da Kuzu’nun tepkiyle alakalı bilgisizliğini değil bilakis pişkinliğini göstermiyor mu? Yumurtlatan demokrasinin yumurtladığı sorulardı bunlar. Anlaşılan demokrasi yumurtlamaya Türkiye’de bu yumurtlayan demokrasinin yumurtladığı sorulara yanıt aramaya daha çok devam edecektir.
 
Toplam blog
: 204
: 673
Kayıt tarihi
: 07.02.08
 
 

Adım Harun ÖZYURT. 11 Şubat 1983 günü Almanya'nın Frankfurt şehrinde doğdum. 1986'da Türkiye'ye dönd..