Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Eylül '07

 
Kategori
İlişkiler
Okunma Sayısı
4059
 

Yumuşak Vurucular

Yumuşak Vurucular
 

Aklınıza öyle şeyler geldiğini biliyorum
Çünkü benim de aklıma öyle şeyler geliyor.
Zaten bu yazının konusunun içinde var öyle ,böyle şeyler
Yani yumuşak vuruşlar.
Bir erkeğin kadına yumuşacık davranma şekli
Bazen seks sırasında, bazen konuşmada, bazen kavgada ;

‘Nasıl istersen hayatım’

‘Evet kızıyorsun ama bir de beni dinle sevgilim

‘İstersen bu gece olmak zorunda değil, yani yorgun görünüyorsun.’

‘Nereye gitmek istersin?’diye sürekli sizi dinleyen, isteklerinizi gerçekleştirmeye çalışan ,
Sevişirken kendinden çok kadını düşünen,
Arabanın kapısını sizin için açan (ben böle birine hiç denk gelmedim),
Yeri geldiğinde kucağınızda ağlayabilen, gülen, güldüren
Kendiyle ilgili, bakımlı deyim yerindeyse metroseksüel,
Bir kadına asla karışılmaması gerektiğini idrak etmiş,
Kibarlığı elden bırakmayan (seks yaparken bile),
Yumuşak dokunuşlarla tutkulu bir şekilde kadını öpen, okşayan ,son derece nazik bir erkeği üzerimizden atmak mı isteriz yoksa devam etmesini mi?

Ya da tam tersi geleneksel erkek modeli midir biz kadınları baştan çıkaran?

Hani delikanlı, adam gibi adam dediklerimizden.
Kadına aşırı derecede sahiplenici olan,
Sevişirken bile sert çocuk imajı verenlerden bahsediyorum.
Isırmalı öpücükler, sert dokunuşlar,biraz erkeğin gücünü hissettirme isteği,
Acaba kadınlığımızı maçoseksüell erkeğin davranışlarında daha fazla mı hissederiz ?

Sahi nasıl bir erkek istiyoruz biz?

Hangisinden kaçarız acaba?

Belki de ikisinin karışımı olan bir adamdır aradığımız?

İkisini dengede tutan.
Hem sert , hem yumuşak.
Gerektiğinde dizginleri eline alan ama kadına da son derece saygı gösteren ,asla bencil olmayan bir adam..

İngiltere’de yapılan bir araştırma kadınların yumuşak erkek istediklerini ortaya çıkarmış.
Yumuşak erkekler deneklere daha güvenilir,samimi ve babalık özellikleri kuvvetli gelmiş.
Amerika da ise maçoseksüel erkekler modaymış.Fazla sahiplenici, kendisine bakmak yerine kadınını koruyan bir erkek.
Görünüşleri de kirli sakal ,sert bakışlı ve hafif göbekli .

Bize gelince 30’lu yaşlarını süren ve deli gibi doğru erkek arayan kariyer sahibi kadınlarımızın isteklerinde bir kuş sütü hakim.
Nasıl mı?
Örneğin ilk önemli şıkları erkeğin kariyer sahibi ve çekici olması.(Şimdiden uyarıyım bu şıkların bir tanesi bile tutmazsa siliniyorsunuz.Nereden mi biliyorum , o kadar çok yakınımda var ki bunlardan, güvenin bana)
Sonra onu karizmatik ve uzun boylu olma şartı izliyor,düzgün giyinmesi ve bakımlı olmasını da eklememe gerek yok sanırım.
Şıklara devam edelim;

Kadını sevecek yani sevmesini bilecek , hissettirecek, ama kıskançlık krizlerine de girmeyecek ,
Kadın ruhundan anlayacak ,
Yerine göre neşeli yerine göre ağır abi olacak, ama mutlaka güldürecek..(şaklaban aranmıyor, karıştırmayalım).
Birlikte olduğu kadını taşıyabilecek,yanına yakışacak (bu çok önemli ona göre,)
Cimri olmayacak,
Pimpirikli asla olmayacak,
Kadını özgür bırakacak,
Çocukları sevecek (doğurmak için can atıyorlar çünkü),
Özel günleri unutmayacak,
Kapris yapmayacak,
Pozitif bir yapıda olacak,
Hayvanları sevecek,
Kıllı vücüdu olmayacak(epilasyon adresleri verebilirim)
İçki içmesini bilecek ama alkolün dozunu kaçırmadan,
Kadının hayatına artısı olacak ,
İyi dost ve arkadaş olacak,
Annesine düşkün olmayacak,(aha bunu zor bulurlar!!!)
……….

Evet yok,
Her bir şey var ama o şık yok ?
Yumuşak vurucu mu , sert çocuk mu?
Yoksa karma model mi?
Tercih yok?
Artık onun kararı da sizde kanımca….

Itır Arayıcı


*Resim www.millyet.com.tr/galeriden alınmıştır.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Zaten aile yapılarımızda başımızı şevkatle  yumuşacık okşayacak babalara sahip değiliz..yada sahibiz de  biz uyurken yaparlar ya bunu hiç anlamam..bari bari diyorum eşimiz biraz yumuşak dokunsa, tenimize değince yüreğimiz de nasibini alsa...varmı böylelerii.??? paraymış pulmuş karizmaymışş gerisi boş..boş..

Ekim Güneşi 
 28.09.2007 11:32
Cevap :
Evet ya, öyle bir şey var değil mi?Babaların sevgilierini bizler küçükken göstermeleri !evet ya, benim babam da öyledir bak!Çoçukken kutlanan doğum günler bile büyüdükçe unutulmuşru babam tarafından.!Hala da hatırlamaz ha!:) Teşekkür ederim ekim güneşi güzel yorumun için, sevgimle  28.09.2007 11:43
 

Itır hanım yok mu bir haber?

griadam 
 26.09.2007 13:37
Cevap :
Yok valla Ali Bey , gerçi bi arkadaşımın eski kocası, kere botoks yaptıracakmış bugün duydum .:))))  26.09.2007 18:11
 

Ne istemediğimizi bilmenin yanında... Aslında "ne istemediğimizi" bilsek... Bilebilsek. Ve bir de "aynaya bakarak" (mecazi anlamda) bunu yapabilsek desem... Bilmem katılır mısınız:)) Mutlukalın:)

madamex 
 26.09.2007 11:47
Cevap :
Katılırım arkadaşım, doğru diyorsun. Hayat o kadar tuhaf ki, bi gün 20 kusur senelik kocan gelip ben hayatımı yaşamak istiyorum da diyebiliyor.Ama 20 küsür sene mutlu , ne istediğini bulmuş yaşarken oluyor bu!(yakınlarımdan birinin yaşadığı bi şey)ya neyse , kendine iyi bak gurbet ellerde, sevgiler  26.09.2007 18:16
 

maço erkeklerden uzak durulmalııııı.

Canan Öz 
 26.09.2007 10:39
Cevap :
De mi:)))  26.09.2007 18:09
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 50
Toplam yorum
: 276
Toplam mesaj
: 40
Ort. okunma sayısı
: 1985
Kayıt tarihi
: 23.01.07
 
 

Eski reklamcı, hatta her daim reklamcı, geyik, kokoş, alışverişkolik, biraz uçuk, bir zati-muhteremi..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster