Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

Yüreğim...

Çırpınmak boşuna yüreğim
İçindeki yangını söz ile anlatamazsın
Çünkü harflerin tarihinde
Yok öyle bir söz
Sen iyisi mi büyük bir ateş yak
Göklere varan
Ve sonra kutsal belle onu
Etrafında dans ederek dön yüreğim dön
Bıktın, biliyorum böyle sığ yaşamaktan bıktın
Soluk soluk maceralar yaşayacağın
İçindeki yalnızlığın sancılarını resmedebilmek için
Avuçlarına sığınacağın bir dost arıyorsun yüreğim biliyorum
Her göğe baktığında anacağın
Geceleri küçük bir ateşin etrafında
Birlikte şiirler okuyacağın
Şarkılar söyleyeceğin
Kadehler tokuşturacağın
İçini musluktan boşalarak ellerine dökeceğin
Gözyaşları içerisinde boğulurcasına ağladığında
Başını omuzlarına yaslayacağın
Bir dost, bir Enkidu arıyorsun yüreğim biliyorum
Ki bilmek anlamak için yeterli değil, yüreğim...

Kimsenin kabullenmediği
Yasak aşklar istiyorsun, çılgın yine çılgın
Hitler Almanya’sında bir subayın
Yahudi kıza tutulması gibi
Artık seni seviyorum demek istemiyorsun, yüreğim
Sevmek istiyorsun sade bir sevmek
Saçlarını okşamak sevgilinin
Göğsünü koklamak
Gözlerine dalmak
Sen uğrunda delireceğin
Leyla’yı arıyorsun yüreğim biliyorum
Ki bilmek anlamak için yeterli değil yüreğim

Leyla göklerde
Enkidu efsanelerde kaldı yüreğim
Sen iyisi mi büyük bir ateş yak
Göklere varan
Ve sonra
Sen de onunla birlikte yan yüreğim yan...
 
Toplam blog
: 6
: 372
Kayıt tarihi
: 23.04.08
 
 

Turizm ve Otelcilik Bölümü öğrencisi olduğum halde okul için iyi bir öğrenci sayılmam sanırım.. Bila..