Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Nisan '09

 
Kategori
Deneme
 

Yüreğim ağlıyor son

Yönetim kurulu toplanmıştır.

En baş köşede beyin ve yanında yalakaları beyincik ve omur ilik vardır.Yüreğim dışında neredeyse herkes oradadır.(dalak, böbrek, akciğer, karaciğer, mide, bağısak vs vs vs..)
Beyin hemen toplantıyı açar.

Arkadaşlar,
Hepiniz yüreğimin durumundan haberdarsınız. Biliyorsunuz ki kendine yine bir sevgili buldu ve her zaman ki gibi yine tekmeyi yedi.....(gülüşmeler)

Her zaman olduğu gibi de yine en çok zararı biz gördük.

Şu akciğerin haline bakın sanki 40 yaşında. Geçen yanına gideyim biraz sohbet edelim dedim. Vallaha gitmez olaydım her tarafı sigara kokuyor.

Onun yüzünden mide yemek yüzü görmüyor.

Göz desen ağlamaktan heba olmuş durumda.

Hele beni hiç sormayın. Onun yüzünden sağlıklı bir şekilde vücudu yönetemiyorum.

Herkes pür dikkat dinlemektedir ve beyin devam eder.

Artık yeter diyorum. Bu vücutta istemiyorum onu. Kovalım gitsin ne dersiniz.

Ne diyebilirlerdi ki, hiçbir beyini karşısına almaya cesaret edemezdi. Karşı çıkmaları halinde onları da ne yapıp edip kapı dışarı ederdi.

Kapalı oylamaya geçildi.

Hepsi istemeye istemeye gitmesi yönünde oylarını kullandılar.

Artık sonucu yüreğime bildirmek kalıyordu.

Beyin büyük bir keyifle yüreğimin odasının yolunu tuttu.

Vardığında;
Yüreğimi kanlar içinde buldu.

NOT:Dayanacak gücü kalmamış, yaşamına son vermiştir.

 
Toplam blog
: 13
: 476
Kayıt tarihi
: 11.03.09
 
 

1986 Tunceli doğumluyum. Yüksek okul mezunuyum. Çok fazla söze gerek yok diye düşünüyorum. Karaladığ..