Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ağustos '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yüreğimde bir çocuk

Hayatta hiç bir şeyim az olmadı senin olduğun kadar...

***

Sanki "iktidarsız" demek istiyorsun da dilin varmıyor gibi? (Şaire sesleniyorum)

***

"Şairim" diye kendisini tanıştıran insanın son kitabının baskısı kalmamış.

***

Kaç basmıştınız dedim. "Beşyüz" dedi."Bin?" dedim. "Beşyüz BİN?" dedim.

***

"Yok bildiğin beşyüz" dedi. "Şiir bitti" diye ilave etti.

***

"Bence şair bitmiş" dedim

***

Taşı da gediğine nasıl koydum ama? Bir de komşum Sevinç Teyze var böyle taşı gediğine koyan

***

Bir keresinde de taşı iki kaşımın ortasına çakmıştı çivi gibi.

***

Neymiş, çiçeklerini kırmışım iki erik çalacağım diye

***

Çiçekler benden kıymetli mi canım?

***

Taşı gediğine güzel koyan insanlar var. Ben onlardan birisi değilim

***

sahi ben kimlerdenim?

***

Ben, büyük patronla tanıştığı gün heyecanlanıp da masasındaki sıcak kahve fincanına yanlışlıkla çarpıp adamın şakşaklarını haşlayanlardanım

***

"Uyy taşşağum" aniden esas şiveye dönüverdiydi büyük patron

***

Hani lan nereye gitti o İngiliz "sir" tiripleri

***

Acıttum mı uşağum? Horona duralım geçer da!

***

Bu da gelir bu da geçer.

***

Bu yazı da biter ve ben çekip giderim

***

Yüreğimde bir çocuk, cebimde çikolatalar...

 
Toplam blog
: 295
: 733
Kayıt tarihi
: 28.09.06
 
 

Bugün ölseniz mesela, ya da hafifletelim biraz hadi, bu giriş çok karamsar oldu. Bugün ortadan kay..