Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Şubat '12

 
Kategori
Şiir
 

Yüreğimden yüreğine.

Yüreğimden yüreğine.
 

Dilimin ucunda kalmış şarkısın sen,
yüreğimden yüreğine dökülen,
mutlluğumsun sen gözbebeklerimden taşan,
bir bebek masumluğundadır sevincin,
onun verdiği huzur gibidir yüreğin..
Bitmeyecek olan bir aşksın yüreğimde,
An ve an çoğalıyorsun adeta..
Yüreğimden yüreğine gelen,
Mutluluksun sen..
Gönderiyorum tüm sözcüklerimi sana,
Yüreğimi verdim sana canıma can kat diye,
Sevgime sevgini kat diye,
Umudum, yarınlarımsın benim,
Yüreğimden yüreğine dökülürken sözcüklerim,
Ben sende birikiyorum..
 

 
Toplam blog
: 195
: 932
Kayıt tarihi
: 09.01.12
 
 

Ben kimim ne yaparım? Aklıma düşeni yazar, gördüğüm kareyi ölümsüzleştirmek isterim. Kulağıma tak..