Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '16

 
Kategori
Şiir
 

Yüreğimin elleriydin

Yüreğimin elleriydin
 

yüreğimin ellleriydin ruhuma dokunan


Hiç gitmediğim bir yerde seninleyken

Sevinçle ötesinde bir yerdeydim

Her türlü yaşantının kıyısında

Kendi sessizliği vardı gözlerinin içinde

En ince kımıltısında bir şey var içime gömen beni

Bir şey var dokunamayacağım kadar bana yakın

Kolayca açar gözlerimde en ürkek bir bakışın

Parmaklar ardına kapamış olsam bile kendimi,

Sen hep yaprak yaprak açarsın beni

Baharın açışı gibiydik

Dokunup ustaca, gizlice yaşadık

İlk gününü ilk anını yaşar gibi

En mahrem duyguların çığlığında

Ya içindeki bencilliğin peşindeydin

Ya da beni karanlığın ardına kapamaktı istediğin

Ben hayatım

Yarınlara kapanırız güzelce

Birden karın her yere özenle inişini düşleyen

Bedeninden bir nebze yudumlarken

Suçiçeğindi;

Duyduğumuz hiçbir şey bu geceye erişemezdi

Gücüne sonsuz inceliğin vardı

Renkleriyle  beni bağlayan

Öldüren, hiç durmadan

Her nefeste sen

Bilmiyorum nedir bu sende olan

Bu kapayan ve açan; yalnız sen

Anlıyor içimde bir şey gözlerinin sesini

Güllerden derin olan kokusuydun aşkın

Yüreğimin elleriydin ruhuma dokunan

Kimsenin yok böyle yüreğinin eli

Yalnızlığın bile böyle küçük yüreği

İçimde kıvılcım kıvılcım sen

Kalbinde açan sevgi çiçeğim ben.

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..