Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Üzeyir Aydın Cebirin Defteri

http://blog.milliyet.com.tr/cebirindefteri

02 Eylül '10

 
Kategori
Şiir
 

Yüreğin hasreti

Ben bir kız sevdim, sevdamı sunamadım
Ben sevdim derdim, o bunu dert etmedi
Yüreğim verdim, yerine koyamadım
Bir boşluk girdim, bana ışık vermedi

Bazen bir güneş, olsan da yakıversen
Bazen bir yıldız, olsan da kayıversen
Bazen sarmaşık, olsan da sarıversen
Sevgilim olup, yüreğe akıversen

Sen varsın bende, Yürekte hissettiğim
Bir sıcak sevgi, sanadır hasretliğim
Bitmeyen derdim, benim yanan yüreğim
Söndüremezsin, aşkındır közlediğim

Sönmesin dersin, arada kurcalarsın
Unuttum dersin, ama unutamazsın
Kalbinde yeri, söküp de atamazsın
Sevdin bir kere, geriye bakamazsın

Senden geriye, sensizliğin özlemi
Kime söylesem, anlamaz ki sevgimi
Düşünceli ben, sardım yüreğimi
Karamsarım ben, anlamazlar çilemi

Sen gülüşü gül, açamamış tomurcuk
Meşe fidanım, beni saran korucuk
Suyu kesilmiş, dibi derin kuyucuk
Kokusu nergis, nazara mavi boncuk

Cebirin Defteri; 02 Eylül 2010; Altıntaş

 
Toplam blog
: 277
: 175
Kayıt tarihi
: 24.08.10
 
 

Emekli, çalışmayı ve şiir seven birisiyim. Evli, bir kız bir oğlan bir damat bir gelin iki de tor..