Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mart '08

 
Kategori
İş Yaşamı - Kariyer
 

Yürü ya kulum da ne zaman?

Sürekli yeni iş fikirleri peşinde koşuyorum ve şöyle azıcık zengin olmak için taklalar atıyorum. Vallahi yeterli kadar olsaydı istemezdim ama özellikle bu aralar biraz para fena olmayacak hani... Hayır yani bendenizin bir babası bile yok ki şöyle bir ev bıraksın en azından... Kendi minnacık hayatımı kurmaya çalıştığım yetmiyormuş gibi, ailemi de geçindirmeye çalışıyorum. Ayıptır söylemesi aldığım mobilyanın daha 12 taksiti var, ben bitiyorum onlar bitmiyor...

Durum böyle olmasa yemin ederim parada pulda gözüm olmazdı yahu:) Neyse bakıyorum da böyle çok parası olmayan insanlar var, ve bu insanlara Allah günün birinde Yürü Ya Kulum diyor ve hakkaten de nazar değdirmeyim, kimsenin parasında gözüm yok ama yürüyorlar. Peki ben neden hala emekliyorum? Acaba bana da Yürü Ya Bahtsız Juliyet diyecek mi?

Bu arada, kimsenin parasında gözümüz yok dedim ya aklıma geldi, Bizimkisi spor paramı kendi kredi kartından ödedi ve tahsilat zamanı yaklaşıyor, fakat bende 5 kuruş fazladan para yok. Kısacası şu yürü ya kulum bir an önce denmezse Bizimkisi beni bulduğu yerde öldürecek...

Eh bu yazımın da asıl ana amacı ona duygu sömürüsü yapmaktan ibaret:) Ya şu askerlik şubesinden rica etsem onu daha erken almazlar mı askere, mesela yarın?
Almazlar değil mi, ben derdime yanayim ve para kazandırabilecek parlak iş fikirleri peşinden koşmaya devam edeyim en iyisi..

Fitre ve zekatlarını vermeyen ve vermek isteyenler varsa bana verebilirler...

 
Toplam blog
: 125
: 1808
Kayıt tarihi
: 24.05.07
 
 

Bir gün elle tutulabilen, mürekkep kokusu içine çekilebilen GERÇEK bir gazetede köşe yazıları yaz..