Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ekim '08

 
Kategori
Blog
 

YÜZ numaralı blog yazısı

YÜZ numaralı blog yazısı
 

........100numaracı, kenefçibaşı


Kenefçibaşı, kenef temizlemekten "illallah" demiş. Oturmuş kenef kapısındaki makam masasına, döşenmiş ak kağıda itinalı yazısıyla: "Bulamazsın deliği, ne girersin helaya, BE KAHPENİN ENİĞİ!"... Çakmış kapıya.

Herkes yazıyor diye ben de yazayım dedim bari. Demek ki adettendir, bendeniz cennet kuşu da eksik kalmayayım. Vereyim muştu, alın kurun turşu. Bu yazıyı sırf yüz numaralı bloga kavuşmuş olmamın şerefine yazıyorum. Başkaca gizli bir emelim yoktur.

Zar zor ikinci senemde kavuştum yüz numaraya. Bende kabızlık var üzerinize sağlık. Bakın, Emin öyle mi? Çocuk bir girdi, bir ayda yüzü de buldu, reytingleri patlattı, dağıttı ortalığı gitti. Tekrar geldiğinde dolu olacak, korkuyorum bir ayda "bininci blogum" yazısı yazabilir.

"Hakkımda" yazısında belirttiğim gibi bendeniz, kendi halinde bir yazar-çizerim, çok güzel çapraz bulmaca çözerim. Lüzumsuz polemiklere girmem. Hatta hiç girmem... Kendi işime bakarım. Burada değerli ve kabiliyetli insanlar var. İmbikten geçirip, onları keşfetmeye çalışıyorum. Laf olsun torba dolsun muhabbetlerini sevmiyorum.

Ben bu çarşıdan faydalanıyorum. Benden faydalanana da helal olsun. Bu çarşıya hasbelkader girip çıkanlara da tavsiyem, kenefçibaşına kağıt yazdırmasınlar!

Milliyetblog'tan yağ çıkarmaya çalışanlar da, "Ben, 'Milliyetblog yazarıyım!' dediğimde bütün kapılar açılıyor" yazımı okusun.

"Yüzüncü blogun hayırlı olsun!" dileklerinizi peşinen kabul ediyorum. Tek tek yazıp zahmet etmeyin lütfen. Vesileyle bayramınızı kutlar büyüklerimin ellerinden, küçüklerimin gözlerinden, akranlarımın tatlı yanaklarından öperim.

 
Toplam blog
: 288
: 1185
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..