Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ekim '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Zaman.

Zaman.
 

Bizden akıp giden arkasına bile bakmadan. Gözümüzün yaşına aldırış etmeden uzaklaşan bir zalimdir zaman. Zaman; zaman zaman hızlanır, yeri gelir yavaşlar bizi kandırır. Ufak da olsa kapladığı süre bizim mutlu olmamıza olanak verir.Her zaman mutlu olmayız tabii ki. O kadar eli bol değil ki bize. Yüzümüzde birer yada çokar çizgidir zaman.Uğultulu bir ney sesiyle hatırlarız daraldığımızda. Mutlu olduğumuzda hemen durmasını isteriz elimizdekinin kaçmaması için.Benim saçlarıma mıh gibi oturdu zaman.Bayazlattı kapkara saçlarımı.O benim yolumun yolcusudur.Çok yalnızdır, zindanları çıldırtıcıdır.Gardiyanları pek yamandır.O zamandır.

Ozaman kıymetini bilelim zamanın.Allah'a şükür edelim zamanımızın iyi geçmesii için.Zaman sayesinde mutluluklarımızı yaşarız ya da yaşayamayız.Eskidiğimizin farkına varırız, bazı şeyler için önlemler almaya karar veririz.Ama o zamanın ne zaman biteceğini bilemeyiz, kestiremeyiz.

Zaman;saatlerde vardır, takvimlere sığar.Dünyanın dönmesiyle bize evrelerini gösterir.Gece olur, gündüz olur biz onu seyrederiz, görürüz.Güneş doğar, anlarız ki sabah olur.Güneş batar, anlarız ki akşam olmak üzere .O günkü zamanımız dolmak üzeredir .Biranda o gündüz zamanını geceye teslim ederiz.Nöbet değişimi gibi.Zaman bizden neler almıyor ki?Ensevdiklerimizi bizden anlamadığımız bir anda alıp götürüverir.Zaman sanmayın ki çoook uzun hayatımızda.Kıymetini bilelim ve mutlu yaşamaya çalışalım.Birbirimizi kırmayalım.İnsanca yaşayalım kardeşçe.Çünkü zamanın ne zaman biteceği hiç bilinmez.Geçen gün aynaya geçtim de kendime şöyle bir baktım.Saçlarım yanlardan beyazlamaya başlamış bile.Üzüldüm biraz , şöyle bir gözümün önünden geçirdim başımdan geçenleri.Neler neler yaşadım şu 26 senelik ömrümde.Şimdi siz daha yaşın kaç? diyebilirsiniz.Biliyorum daha çok gencim ama bilmiyorum ki Allah benim zamanımı ne zaman bitirecek ?Zamanım ne zaman pili bitmiş bir saat gibi aniden duracak.

Sevgiler..............

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..