Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Haziran '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Zeka yaşı

Zeka yaşı
 

Olay : Cinsel taciz.
Cözüm : Devlet koruması

Soru : "Adli Tıp Kurumu'nda psikiyatrın"
Sen hakim olsan ne karar verirsin?'
Cevap : 6-7, hatta 8 sene hapis cezası veririm.
Gözlem : Zaman zaman sessizce ağladığı, tırnaklarını yediği...
Tespit : Takvim yaşı 14, zeka yaşı 10 yaş 4 ay. Depresyon belirtileri mevcut. Ailesinden ayrılmış olmaktan dolayı üzgün. Aile büütnlüğünün olmamasından kendini sorumlu tutuyor. Eve dönmeyi çok istediği için çelişkili ifadeler veriyor. Kabus görüyor. Ağlama nöbetleri yaşıyor. Okula karşı isteksiz ve konsantrasyon sorunu yaşıyor.''
Soru : Seni neden gönderdiler, ne bilmek istiyorlar?

Cevap: Bilmem. Yaşadıklarım için. Elini omzuma attı, göğsümü elledi.

Soru : Yanlışlıkla olabilir mi ?

Cevap: Hayır. Elini attım, kalktım. Lavaboya gittim.

Soru : Söyleme' dedi mi ?

Cevap: Hayır! Bunları anlatmaktan çok sıkıldım, çok ifade ettim.

Soru : Sıkıldım ne demek ?

"Bu kadar yeter".

Soru : Bu olayla ilgili ne değişti ?

Cevap: Ailemi kaybettim. Başka bir şey değişmedi.

Sadece aylardır süre gelen bir olayın isimlere değinilmeden medayaya yansıyan kırıntıları.

1 + 1 = 3 yakaladık.

Geçen sene 90 yaşındaki nineye yapılan cinsel taciz geldi aklıma.

Yaşıyormu öldümü bilmem. Devlet koruması altına alındımı onuda bilmiyorum.

Zeka yaşı hakkında ise hiç bilgim yok.

- Suçlu ceza alsa ne yazar.

- Zeka yaşı hakkında bilgi sahibide değilim.

İstediğim tek şey 20 sene sonra arşivlerde yer alacak bu olayı okuyupda.

Yaşadıklarının yorumunu yaparken !

Kendisine cinsel tacizde bulunan kişi suçlular arasında hangi sırayı alacak?

Canımız üzüm yemek istedi.

Gidelim bağcıyı dövmeye.

Saygılar.

 
Toplam blog
: 271
: 1289
Kayıt tarihi
: 20.02.07
 
 

Bütün canlıları seven, kendi penceresinden yaşamı anlamaya çalışan, onlardan bir şeyler öğrenmek ist..