Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Temmuz '13

 
Kategori
Güncel
 

Zekatlarınızı emeklilere verin !..

Emeklilerimiz, devletinin ve milletinin gelişmesi için yıllarını şu veya bu şekilde

hizmet etmeye vermiş insanlarımızdır. Hepsi de emekli olduktan sonra kendilerinin bir kenara konulduğunu, itilip kakıldıklarını düşünürler.. Haksız da değiller. Hükümetimiz kırpıla kırpıla ortaya çıkann enflasyonu yüzde 11-12 olarak açıklıyor. Emekliye yüzde 4 zam yapıyor. Allah aşkına bunlar hesap mı bilmiyorlar, yoksa karınları tok, cepleri şişkin bizimle alay mı ediyorlar ?...

Arkasından, “Memurun durumu iyi değil, onlara iyileştirme zammı yapacağız” diyor, sonra miktar zam yapıyor. O bile komik.. Sadaka, sadaka…

Biz emeklilerin kimsenin parasında gözümüz yok. Yok yok da, mide bunu dinlemiyor, gıda istiyor..

Emekli bu zamdan da nasibini almayınca ne yapsın?.. Ben kendimden örnek veriyorum, 53 sene Hekimlik yaptım. Yasa gereği Bağ-kur emeklisiyim. Ayda 880 lira.. Yiye yiye bitiremiyorum. Başbakanımız ve hükümet bu para sana çok dediler ve emekli maaşı alarak bir yıl muayenehanemi kapatmadığım için tam tamamına 4 buçuk milyar ( eski para ) ceza verdiler, iki senedir her ay emekli maaşımdan kesiyorlar, ben 580 lira alıyorum.
O zaman emeklinin itilip kakıldığını düşünmemesi için sizce bir sebep olabilir mi? Şimdi emeklilerden bazıları ; “Bize maaş filan vermesinler istemiyoruz. Aylık yiyip içeceğimizi, giyeceğimizi, yani yaşam  için gerekli olanlar için bize bir de ihtiyaçlarımızı gösteren bir karne verip, alacağımız yerleri göstersinler.

Biz de gidip oralardan ihtiyaçlarımızı karşılayalım” diyorlar. Emeklilerin aldığı maaşın yoksulluk sınırının altında kaldığını herkes hem de acı şekilde görüyor. Ben de kendi kendime acıyorum. Keşke İmam olsaydım diyorum. Çünkü imam emekli 1400 ytl alıyor,

Doktor emeklisi 880 ytl. Bunları bilin diye yazıyorum..

Emeklilerin maaşının en az bin (1200) YTL olması gerektiği ve memurlara verilen iyileştirme zammından her emekliye de yansıtılması gerektiğini belirtiliyor. Emekliler İstanbul’un çeşitli yerlerinde topladıkları imzaları ve halkın bu yöndeki isteklerini ilgililere ileteceklerini söylüyorlar.. Beyhude, ayda 15.000 ytl alan milletvekili, ondan daha çok alan Bakan – Başbakan laf üretiyorlar. Emeklilerin içler acısı durumu,

“Biz tüyü bitmemiş yetimin hakkını koruruz.

Kimsenin hakkını yemediğimiz gibi, kimseye de yedirmeyiz”

diyenlere hem duyurulur hem de sıkıntı boğazımıza geldi

tedbir almaları gerektiği hatırlatılır efendim.

 

 

  

 
Toplam blog
: 453
: 1059
Kayıt tarihi
: 24.07.06
 
 

1933 Kayseri'de doğdum. Kayseri Lisesi Ankara Veteriner Fakültesi, İstanbul Üniversitesi Diş Heki..