Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Adem Güngör/FETHİYE KÜLTÜR ETKİNLİKLERİ

http://blog.milliyet.com.tr/ademgungor

14 Aralık '09

 
Kategori
Öykü
 

Zenci ve beyaz adam

Zenci ve beyaz adam
 

ZENCİ VE BEYAZ ADAM.


Zenci olmanın yaşam boyunca hayattaki değişmeyen yönlerini,

Afrikalı zenci şöyle anlatıyor.

Doğduğumda siyahtım,

Büyürken siyahtım,

Güneşe çıktığımda siyahtım,

Korkunca siyahtım,

Hastayken siyahtım,

Öldüğümde de siyahım!

Beyaz olmanın yaşam boyunca hayattaki değişken yönleri,

Doğduğunda pembesin,

Büyürken beyazsın,

Güneşe çıktığında kırmızı…

Üşüdüğünde mor,

Korktuğunda sarı,

Hastayken yeşil,

Öldüğünde de grisin!

Beyaz adam sen şimdi bana ‘’renkli’’mi diyorsun?

Fethiye Sarallar.

 
Toplam blog
: 320
: 1741
Kayıt tarihi
: 16.04.09
 
 

Muğla Fethiye doğumluyum. Sanat okulu elektrik bölümü mezunuyum. Tarih ve Kültüre çok önem veriyo..