Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ağustos '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Zenginim, sevgilim yok...

Zenginim, sevgilim yok...
 

Zenginlik...

Daha dün;Demi Moore, Bir milyon dolar için Robert Bedford'la, hemde kocası var iken yatmamışmıydı,
yada, Binbir gece'nin şehrazatı,
yada, patronuyla, borçları karşılığı bir gece beraber olan sekreter.
yada, sırf para için kocasının uyuduğu anda, kocasının itibarı için, en yetkili kişiyle yatan kadın.

Böyle bir boyuta getiren ise, güçlü erkekler, yani paralı erkekler.

Tv' lerde dönen dizilere dikkat ettiniz mi?
Ya esas oğlan zenginim diyor, kız yapışıyor.
Ya esas kız zenginim diyor, oğlan yapışıyor.

Zenginlikten başka düşüncesi olmayan bir gençlik mi var karşımızda?

Görüyorsunuz?

Diziler, yarışmalar...

Hepsi para üzerine, kısa yoldan şöhret olma üzerine kurulu.(Biri, sevgili bülent hanıma pek bir yardım etti.Alah için, para, para, para...şarkısıda uydu fon müziği olarak)

Ne zeka, ne bilim, ne kültür, ne eğitim, ne araştırma, ne spor.Hiç birşey ilgilendirmiyor gençliği.

Önce zenginim diye kızı/oğlanı tavlıyorlar.Sonra da =( "Ben zengin filan değildim, sana yalan söyledim" diye itiraf ettiklerinde, kız/oğlan, hangi tarafsa işte, anında terkediyor.Bizim aşk parayla yani.

Ey para...

Çirkini, güzel
gaddarı, masum
kötüyü, iyi
dayanılmazı, dayanılır
yaşlıyı, genç yaparsın...

Yaparsında...

Hiçmi sordurmazsın...

Sahi, neler oluyor bize? diye...

 
Toplam blog
: 359
: 1593
Kayıt tarihi
: 29.11.06
 
 

Deli-dolu, akıllı,  yalandan yere çamura yatan, normal değerlerde zekalı, esprili, şakacı, kendin..