Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ağustos '10

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Zenginleştiğimiz için hayır

Zenginleştiğimiz için hayır
 

Kuşlarım


Bu gün Tekirdağ'da halka seslenen Başbakan diyor ki;

“Uçak yolculuğu yapanlar çoğaldı bu zenginleşme göstergesidir,

Cep telefonu kullananların sayısı arttı 62 milyon oldu,

İnternet kullananlar çoğaldı,

Ordu’ya gidip fındık yiyip gelirseniz sahil yolunu görmezseniz zenginleştiğimizi göremezsiniz,

Türkiye şimdi ekonomik anlamda en yüksekte, hazine dolu,

Göreve geldik 100 liranın 74 lirası borçtu, şimdi 45 lirası borç,

Göreve geldiğimizde enflasyon kaçtı, şimdi % 6,

IMF den 30 milyar dolar borç aldılar, bittik dediler,

Bize 23, 5 milyar dolar borç bıraktılar, ödedik ödedik şimdi 7 milyar borç kaldı,

Biz geldik Merkez Bankası kasasında 23, 5 milyar dolar vardı şimdi 74 milyar dolar var.

Burada geleceğinizi oylayacaksınız,

Çetelere avukatlık yapanları oylayacaksınız,

Artık öyle yağma yok milletin emanetine sahip çıkan AKP var,

Yetimin hakkını yedirmeyen AKP var,

Siyasette dürüst olacaksın, ilkeli olacaksın, tutarlı olacaksın, sorumlu olacaksın,

Bunlar çetelerle ortaklık yapıyor,

Batman’a gidiyor genel af diyor, Ankara’ya geliyor çark ediyor,

Türbanı çözeceklermiş, şeklini belirliyorlarmış şimdi, tasarımcıya vermişler,

Olgunlaşma enstitüsünde çalıştırma yapıyorlarmış,

Silivri’de bunlar avukat oldular,

AKP 81 ilin partisidir, ama bunlar yok biz Türkiye’nin partisiyiz,

Biri Kürtlerin partisiymiş, biri sahillerin partisiymiş, biz bunlara Türkiye’nin partisi olun diyoruz,

Biri diyor ki biz Türklerin partisiyiz diyor, benim Türküm demediğimi söylüyorlar,

Ben 73 milyon Türkiyelinin başbakanıyım, bunun gereğini yaptık ve yapmaya devam edeceğiz,

Bizim sevdamız makam sevdası değil, bizim sevdamız koltuk sevdası değildir,

Vereceğiniz oy Tayyip Erdoğan’a değil çocuklarınıza vereceğiniz oydur,

Ben size Anayasayı anlatıyorum, onlar anlatıyor mu?

Şimdi size basit olarak anlatıyorum;

Evet demenizi bekliyorum,

Seçkinlerin iktidarından vazgeçip halkın iktidarına geçmeniz için evet demenizi bekliyorum,

Avrupa standartlarında bir hukuk için evet demenizi bekliyorum…”

Ben işte bu konuşmaların içinin boş olması nedeniyle ve zenginleştiğimiz kürsülerden bangır bangır bağıranlar için hayır diyorum.

Tarım ve hayvancılık ülkesi olan ülkemizi önemli besinlerden olan buğday ve et ithalatına muhtaç edenler için hayır diyorum.

Ve hatta kurbanlık hayvan ithalatı yapma hazırlığı içinde olanlar için hayır diyorum.

Hayırlarım gittikçe çoğalıyor.

Sizin hayırlarınız ne alemde?

 
Toplam blog
: 222
: 1359
Kayıt tarihi
: 22.07.06
 
 

Matematik öğretmeniyim. Liselerde okutulan MEB Talim Terbiye Kurulundan onaylı matematik ders kit..