Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Haziran '10

 
Kategori
Blog
 

Zorunlu açıklama

Zorunlu açıklama
 

Değerli Dostlar,

Pek çoğunuzun bildiği gibi bundan dokuz gün önce "Blog Yazdım Neler Geldi Başıma-doğum günü yazım-" başlıklı bir yazı yazdım ve “Blog” kategorisinde yayınladım. O gün, benim Milliyet Blog yazarı olarak bu platforma adım atmamın 4. Yıldönümü idi. Ve blog yazarlığımla ilgili aynı zamanda da enteresan bir konu olduğuna inandığım bir yaşanmış hadiseyi sizlere aktarmak istedim.

Birkaç gün önce blog sayfama girdiğimde yazımın, tamamen benim iradem dışında, yeni açılan “Blog Yazarları Tartışıyor” başlıklı kategoriye kaydırıldığını gördüm. Ve bu durum beni çeşitli sebeplerden dolayı rahatsız etti. Hemen, tekraren “Blog” kategorisine aldım yazımı.

Bir gün sonra mail kutumda, Milliyet Blog editoryasından gelen bir elektronik posta vardı. Yeni açılan kategorinin ilk tartışma konusuna ilham vermesi açısından, söz konusu yazımın ilk yazı olarak burada yayınlanacağını ifade etmekteydiler. Her ne kadar hoşuma gitmese de blog yönetimini kırmamak adına tekrar bir itirazda, ya da yazının kategorisini yeniden değiştirme gibi bir tasarrufta bulunmadım.

Bu sabah gördüm ki yazım yeniden, benim ilk yayınladığım ve gerçekten de o kategoride olmasına inandığım eski bölümüne, yine yönetim tarafından alınmış. Ve bence de doğru olanı yapmışlar.

Şimdi Dostlar,

Bu yazım hakkında, yazımın altında, bana gelen yorumları ve verdiğim cevapları okuyabilirsiniz. Yorumlar misafirim, başımın üstünde yeri vardır. Cevaplarım ise yüreğimdendir.

Bunun dışında; ne bu yazıyla ilgili yayınlanmış ancak sonradan yayından kaldırılmış bir ya da iki yazı hakkında, ne halen yayında olan diğer bazı bloglarda yapılan gerek yazı, gerekse yorum sahiplerinin yorum ve kanaatleri hususunda en ufak bir değerlendirme yapacak, bir polemiğe girecek, bir “tartışma”nın tarafı olacak değilim.

Ben, başımdan geçen ve birbiri ile direkt ilintili iki ilginç olayı burada paylaştım. Durum bundan ibarettir. Önü, ardı, hepi, topu budur. Vesselam.

Bu arada komik olan ne biliyor musunuz? Yine ufaktan bir “blog yazdım neler geldi başıma” durumu yaşıyorum galiba. Kader seni, kime şikayet edeyim?

Blog Yazdım Neler Geldi Başıma-doğum günü yazım-

 
Toplam blog
: 898
: 3759
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

İzmir'de yaşıyorum.    Çok uzun yıllar öncesinden başlayıp, hiç ara vermeden bugünlere kada..