Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Nisan '09

 
Kategori
Mizah
Okunma Sayısı
635
 

Zühal ablanın sözlüğü

TIKLAMA_ Blog yazarlarını kaç kişinin okuduğunu gösteren sayılar. (Yazarlar üstünde ağır psikolojik tahribat yapmaktadır. Yazarlardan ricam boş vakitlerinizde az okunan blog’lara girip, okumasanız bile tıklayınız. FAİLİ MEÇHUL KIYAK hareketine katılmış olursunuz. Bu hareketi gönülden destekliyorum.)

PİSİ PİSİ_ Singapur’da kedileri çağırmaya yaramayan bir sözdür. Sanırım onlar Türkçe bilmiyor. Dilinizi damağınıza vurup lok lok yaparsanız geliyorlar.

ADAM GİBİ ADAM_ Herkesin kullandığı ama başka tarif ettiği bir deyim. Hayalimdeki adam anlamına geliyor!

ŞOK! _ Basit ve haber değeri olmayan olaylar için kullanılan kelime.

PAPARAZZİ _ Güzel olmayı “sanatçı olmak” sanan insanların hayatlarından kesitler veren medya dalı. Yanlışlıkla gerçek bir sanatçıya rastladıklarında anlamlı bir soru soramazlar, çünkü ilgi alanları önemsiz şeylerdir.

MİLLETVEKİLİ_ Her yere resimleri asılan, yüzünü bildiğiniz ama ulaşılması zor insan çeşidi.

BAŞ SAĞLIĞI_ Yakını ölen birine “ Sen yaşa! Sen sağ ol!” giden gitsin boş ver anlamında bir tavsiye.

LEHÇE_ Reyting kazanmak için Televizyon dizilerine eklenen yöresel konuşma biçimi. Her kanalda başka lehçe ne güzel!

ESRA CEYHAN_ Bir saat içinde ortalama 55 dakika başını aşağı yukarı sallayan güzel kadın.

DEVLET BABA_ Emekli maaşlarının yarısını kesmek isteyen baba çeşidi.( Hak ettik ki kesecek! Cezalıyız! Oy verip başa getiren biz değil miyiz? Seçtiğimiz için kahredecek bizi! Beter olacağız! Hak ettik!)

SÜS YOLUNA ÇIKIP DURMA! ARABALAR KIRKIP DURU!_ Asfalta çıkma araba çarpar! (Muğla’dan. Tüm Muğla’ya sevgiler)

MİLLİ PİYANGO_ Milyonlarca insanın hayal kurmasına neden olan bir kuruluş. İyi bir şey…

KEK_ Unla yapılırsa bayıldığımız, insan formunda olursa küçük gördüğümüz (O’nu küçük sanınca yine bayıldığımız) bayıltan bir fenomen.

KOMİNİST KADIN_ Kocasının sevdiği yemekleri değil, sırayla evde yaşayanların sevdiği yemekleri yapan kadın.

PARA_ Kızılderili’lere göre son nehir kuruyup, son ağaç kesilip, son balık yendiğinde Beyaz’ların yenmeyeceğini anlayacağı ŞEY!

KEFEN_ Bir türlü cep takılamayan giysi.(Tüm terzilere, modelistlere, stilistlere, sıcak kesimcilere sesleniyorum. Çocuklar bir cep takın şu kefene, talep çok yahu görmüyor musunuz?)

ZAMANE ÇOCUĞU_ Aman benim gibi olmasın ! diye ebeveynlerin ipleri teslim ettiği çocuk çeşidi.

BLOG- Blok halinde yazıyı toparlayıp tüm dünyaya sunmak için tasarlanmış sanal ortam. (Sanal, aslında yok. Ama var! Harika bir şey )

Bu kadar kısa sözlük olmaz! Biliyorsunuz… Yani? Her an devamı gelebilir…

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Kıyağım, kıyaksın, kıyak C: Para yenmiyor muydu sahi? Çok para harcayan birileri var, onlar için şunu derim "Paranın tabi ki kağıt paradan bahsediyorum, üzerine ketçap döküp yeseler daha ucuza mal olurlar. Naçizane bir katkı: Ketçap: ezik domates (: Ama duygusal olarak ezik demek istedim:) Adam gibi adam: bulabilene aşk olsun.

derinmavi.. 
 21.10.2010 10:28
Cevap :
Zaman ketçap zamanı. Güzelim salçaya şeker ekleyen zihniyeti şiddetle kınıyorum:))Formülü mahvetme salça ile sınırlı kalsa bu denli gam çekmezdim. Herşeyin özü bozuldu. Kardeş kardeşe dövizle borç veriyor. Bunu normal sanmaya başladık.Ne yazık ki orijinali hatırlamakta olan nesilde gidici.Bol şans hepimize:)))  13.11.2010 17:57
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 23
Toplam yorum
: 61
Toplam mesaj
: 23
Ort. okunma sayısı
: 785
Kayıt tarihi
: 10.02.09
 
 

GÜLÜMSEMEDEN SORUMLU DEVLET BAKANLIĞI'na talibim... Blog yazarlarından Sema Şener burada olmam gere..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster