Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Şubat '15

 
Kategori
Deneme
 

Zülfünün telinde sancım ve uçlarında yaşayamadıklarım

Zülfünün telinde sancım ve uçlarında yaşayamadıklarım
 

İnsan usul usul ölmek için gelir dünyaya,Başlar her gün biraz daha insan olmaya. Ve ölürken usul usul ne tuhaf,Aşık olur, kedi besler, isim verir eşyaya.M.ALTIOK


Sıcak, çok sıcaktı. Nefes alış verişlerim sıklaşmış, gözlerim inadına kapanıyordu. Bir ses haydi uyuma ! der gibi etlerimin içinden bağrınıyordu. İnatlaşıyorduk uyumak istiyorum ne olurrr  derken belki bu gece son dedi.

Belki bu gece son ise öptüğüm kızlar geliyor aklıma demeyeceğim dedim.Espiri de yaparmışsın der gibi gülümsedi. Haydi kalk !

Çok uykum vardı. Gidecekmişim gibi yazmaya çalışıyor  gitmek istemiyordum. Mesela veda cümlesi yaz resmini değiştir dedi. 

Sıcak çok sıcaktı. Sayıklıyordum ,çıtır çıtır sesler arasında duvarların nefesi yoktu ama kapıların çığlıkları vardı. Perdeler kıpırdamıyordu ama pencereden ürkütücü sesler geliyordu rüzgarla birleşmiş ,kalbimi yerinden oynatıyordu.

Nefesimi özlediğimi farkettim özlemler de hemen sıralanıyor dedim kendi kendime ama en çok seni özledim hep benimleydin ama sen hiç gelmedin ! keşke gitmeden yüzüne dokunabilseydim. Gözlerim kapanıyor , geceyi severim ama neden bu gece bu kadar yerimden zıplatacak kadar beni korkutuyordu .

Evet evet korkuyordum, karşıdan babam '' korkma kızım , benim kızım korkmaz '' diyordu. Ahh babam...çok geldim yanına , hani o pencere var ya senin için bağrındığım oradan kaç kez attım kendimi bilmiyorum. Sana sımsıkı sarıldığım yerde bırak artık diyen seslere aldırmadan yattığın yerde de çok yattım. 

Sıcak çok sıcak...Kuşlar uçuşuyor çatıda gecenin karanlığına aldırmadan. Sessizlikte çığlık çığlığa haydi gel der gibi, uçmak...ne güzeldir uçmak şimdi.

Birden çok soğuk oldu, içim üşüyor ...Parmak uçlarım daha soğuk...Hava soğuk, duvarlar soğuk, hayat soğuk . Aklıma geliyor bir türlü toparlayamadım  son yazdıklarım . Acele ile onları da ekliyorum tamam..tamamm.. 

Ah be hayat !

Yüreğim göğsümden fırlıyor

Özgürlüğü elinden alınıp

 Soğuktan sızmışlar gibi

 Namlunun ucuna bakan

 Çocukların gözbebekleri gibi

 Ah ulan hayat diyorum sana !

 Ah ulan hayat !

Sen hiç duydun mu ? 

Meşe ağaçlarının uğultusundaki namelerin anlamını, hele çınar ağaçlarının gölgesinde uzanan

babanın kokusunu..

&**

Yukarıdakileri yok say asıl derdim işte tam burası ! 

Can Babam ...

Sen dediğin gibi '' büyük kızımla doktora gideceğim '' dedin ve ertesi gün gittin ama bensiz

Ben hep büyük kızındım , büyük kızınım ve bu cümlen ile de daha da büyüyorum.

Gideceğin ben

Giden sen

Hayat çekiliyor saçlarımdan , gülümsüyor kuşlarım çocuklarım, gülüm-süyor çocuklar  kuşlar  , beşi bir

arada gibi boynumda güvercinlerden kolyem ..

__Gözlerim kapanıyor sana doğru, sona doğru,

___Sıcak ÇOK sıcak...

_____Belki SON dur.

SONsa burada Eyvallahım dursun, değilse sabaha Günaydın OLsun !

 
Toplam blog
: 175
: 775
Kayıt tarihi
: 20.10.07
 
 

9 Eylül Üniversitesi Maliye bölümü mezunuyum. Şiir dünyam, bir tane kitap çıkaracağım dedim ve  b..