Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Nisan '18

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

“Çoluk Çocuk”

“Çoluk Çocuk”
 

Merak ettiğin ne varsa peşinden git.

Kafanı kurcalayan, ilgini çeken ve varsa yap

Arkana dönüp baktığında yaşadığın iyi ve güzel, kötü ve çirkin ne varsa hiçbirinden pişmanlık duyma ve şöyle söyle,

“Bunu o zaman diliminde yaşamam gerekti ve yaşadım”

Arkadaşlarından tavsiye al, kitap oku.

Ben öyle yaptım
Okuduğum bir kitap beni çok büyük bir Patti Smith hayranı yaptı. Kitabın adı “Çoluk Çocuk”. Patti Smith bu kitabında  kendi hayatını anlatıyor, ardından “Hayalperestler” ve “M Treni” adlı kitaplarını okudum.

Okuduğum kitaplar ve aldığım tüm albümlerinden sonra Smith’i daha iyi tanıdım.

Ve  53 yaşında ki Smith’in inanılmaz sahne performansına geçtiğimiz yıl verdiği konserde tanıklık ettim.

Zorlu Center’da gerçekleştirilecek olan konser için aylar öncesinden bilet satışlarını bekledim. İlk bileti alanlardan biri olmanın haklı gururunu yaşarak sahnenin hemen önünden hayranı olduğum sanatçıyı izlemek benim için çok keyifliydi.

Yorulmak nedir bilmeyen Smith, seslendirdiği şarkılarla gençleri inanılmaz coşturdu. Aslında konserde çoğunluğun genç olması da beni çok şaşırtmıştı. Gençler bütün şarkıları ezbere biliyor ve Patti Smith’e eşlik ediyordu.

Yıllar sonra değeri anlaşılan Smith, sen daha çok yaşa olur mu ?

Şimdi sende hiç üşünme ve  Patti Smith’den Dancing Barefoot şarkısını dinle ve  merak ettiğin şeylerin peşinden git, sonunda düşsen de “Ben en azından denedim” diyebilme şansını yakala.
                                                                                  
Patti Smith Çoluk Çocuk  adlı kitabından alıntı ile yazımı tamamlıyorum;
"yaşlıca bir çift önümüzde durup alenen bizi incelemeye başladı. Robert ilgi çekmekten hoşlanıyordu, heyecanla elimi sıktı.
'Hadi, fotoğraflarını çek,' dedi kadın, hayretler içindeki kocasına. 'Sanatçılar galiba.'
'Hadi canım,' dedi adam, omuz silkerek. 'Çoluk çocuk bunlar.'"


Görüşmek üzere





 

 
Toplam blog
: 10
: 142
Kayıt tarihi
: 31.12.17
 
 

yazmayı seviyorum ..