Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

02 Kasım '07

 
Kategori
Blog
 

...iğrenç gözüküyosun!...

...iğrenç gözüküyosun!...
 

"Ya bu fotoğrafı değiştir yada özgeçmişi sil altından. iğrenç gözüküyosun. tsk subayı gibi dur orda. " demis bir arkadasimiz. Sozunu ettigi "Anasayfam" da yayinlanan fotograf. Babamin Alanya'da evimizin balkonunda cektirdigi fotograf. Bilenler bilir. Babami anmak icin bu fotografi orada tutarim...

Yakistirmayanlar vardi. Aciklamistim. Kabullendiler.

Hatta bu konuda yazilmis, aciklayici yazilarimda var.

Bu fotograf nedense cok ilgi cekti. Begenmiyenler. Yakistiramiyanlar. Soylenenler. Ama hicbiri ama; hicbiri bu fotograf icin "igrenc" dememisti...

Bana gore babami anlatan en guzel fotograf!... Butun sevimliligi ile babam Alanya'da evimizin balkonunda. Sabah sabah yakalayip, muziplik olsun diye bu fotografi ben cekmistim... Yil herhalde 85-86...

Daha fazla konusmadan, sizi bana gonderilen mesajla basbasa birakayim (sizin icin kopyaladim.):

"birader bu fotğrafın ve altında yazan özgeçmiş birbirini yalanlar nitelikte.bunalında gözüküyosun bu fotoğrafta ,olabilir herkesin hayatta kötü zamanları olur ancak ya bu fotoğrafı değiştir yada özgeçmişi sil altından.iğrenç gözüküyosun.tsk subayı gibi dur orda."

***




NOT:

'Galerilerim' bolumunde 'Mubasir ve Ailesi' baslikli fotograflar var. Anam, babam, esim, cocuklarim, kendim...


Ana Sayfada ki fotograf: Babam Mubasir Huseyin. Alanya'da evimizin balkonunda. Yil 1986.


Mustafa Kemal Ozturk
E. Hava Piyade Kurmay Yarbay

 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..