Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Eylül '10

 
Kategori
Şiir
 

...y/alandır...

...y/alandır...
 

alıntı..


demem o ki bundandır
bilirim
umarsız duymazlığın
gönlün de aymazlığın
aklın da kusmazlığın
benliğini ciletler bencilliğin

demem o ki ondandır
bilesin
yüzümün gülmezliği
kaderimin bilmezliği
öfkemin dinmezliği
isyanım ateştir sen çığlığım

demek ki keşkeli eksiklerin
demek ki kapanmaz kesiklerin
demek ki tükenmez hecelerin
.........de gizli düşüncelerin

demek ki ay ışığında..
.........kurt kapanı gözlerin...

demek onulmaz hüzünlerin
demek sevmek..
.........kendine ceza verdiğin
demek nahak sevişmelerin
demek kanla kirlenmişliğin
demek ilk
demek aşk
demek sevda
li/kör dün/ya
bir dikişte içtiğin
demek geçmez geçmiş dediğin
değil bu
bu kadar değil
demek her şey
demek her ay
demek hazan
demek eylül dediğin

demek sonbahar da düşen sarı yapraklar
demek şimdi dalgaları öperken martılar
demek yüreğinde kanar yakamozlar
demek her zaman ve her yerde
"Alla bildiği gibi yapsın seni"
diyorum
bana dediğin gibi
ah etmedim y/alandır...
beni sevmediğin kadar..
.........sevmişim seni
beni kandırdığın kadar..
.........kandırmadım
beni kırdığın kadar
.........kırmadım
değil bu
geçmişine yandığım şey değil
daha dün
daha gün
daha gece
daha demin
daha şimdi şu anda
kim susturabilir yüreğimi kim
daha ne
daha nasıl
daha neden
daha nereden
daha ne zaman
daha bitmedi mi kalleşliğin
daha var
demek ki daha
bir başladı ya
ölünceye kadar
demem o ki
yüreğimi öldürdün ya
ben sana canımı da...

kime desem denmiyor ki
diyorum içimden
yeter diyorum
sus diyorum
öl diyorum
kendime kendim

kime diyorum heeyyy

 
Toplam blog
: 72
: 488
Kayıt tarihi
: 10.09.08
 
 

27 Ocak 1967 yılında Lüleburgaz'da doğdum. Çocukluğum Samsun, Keşan ve Fındıklı'da gecti.Lise mezunu..