Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

12 Ekim '17

 
Kategori
Özel Günler
 

''Dünya Kız Çocukları Günü''

Neymiş efendim?

''Dünya Kız Çocukları Günü''

Geçiniz efendim bunları...

Soruyorum size; dünya ne anlar kız çocuklarından? 

Sizin işiniz gücünüz yokta dünyanın her dediğini mi yapıyorsunuz?

Dünya hatırlatmasa, dünya bir şey demese, demek oluyor ki kimse hatırlamayacak kızını oğlunu öyle mi?

Bu dünya hiç bir şey bilmiyor kardeşim...

O dünyaya söyleyin, hiç bir anne kız çocuk - erkek çocuk diye ayırım yapmaz!

ATATÜK gerçekten kocaman ADAMmış!

O anneleri bildiği için, ''23 Nisan Çocuk Bayramı'' diye bir bayram ilan etmiş...Hem de tüm dünyaya...

Yoksa!

23 Nisan Kız Çocuğu Bayramı - 23 Mayıs Erkek Çocuğu Bayramı der, çıkardı işin içinden...

Dediğim gibi; dünyanın bir halt bildiği yok!

Çok biliyorsa gitsin, savaşları çıkaran tüm kötü çocukları geldiklere yere geri yollasın ...

Evet benim de kızlarım var ( Ayşe <3 hilal="" )="">ve onlar benim her şeylerim...

Bundan dünyaya ne kardeşim...

 

Ben Sabiha Rana ''Melekler Yüreğinizden Öpsün''

 

 

***

 

Bana ulaşmak isterseniz :)

 

 radikalgenc.com/author/sabiha-rana

 
 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..