Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

13 Ekim '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

''Gazetecilik'' kursları başlamıştır!

''Gazetecilik'' kursları başlamıştır!
 

Kaynak Resim: İnternetten


''GAZETECİLİK'' kurslarına katılmak ister misiniz?

''GAZETECİLİK'' kursları başlamıştır!...

( YBBD ) Yerel Basın Birliği Derneği ve Beylikdüzü Halk Eğitim işbirliği ile “GAZETECİLİK” kursları başlamıştır.

Yerel Basın Birliği Derneği ve Beylikdüzü Halk Eğitim Merkezi işbirliği ile yürütülen “Gazetecilik Mesleki eğitim ve gelişim” kursu Üniversite hocaları eşliğinde başlamıştır.

Kursa gazeteci veya gazeteciliğe meraklı olan her birey katılabilir.

Kurs sonunda Milli eğitim Bakanlığı onaylı sertifika alınacaktır.

Ayrıca:

Kursiyerler aldıkları eğitim ile birlikte yatay geçiş hakkına sahip olarak üniversite diploması almaya hak kazanabilecek.

Yer: Beylikdüzü Halk Eğitim Merkezi
Tarih: Salı Günleri
Saat:19.00-21.00
İletişim: 0532 364 86 99

Nezir KARAYÜN
Yerel Basın Birliği Derneği Başkanı

İlgileneceklere duyurulur...

Gazetecilik kursuna yoğun ilgi: http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=208192

''Melekler yüreğinizden öpsün''

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..