Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Aralık '14

 
Kategori
Kitap
 

‘’Seninle benim aramda Fark Var,UMUT’ isimli kitabı Gonca Yayınevinden çıktı.?

‘’Seninle benim aramda Fark Var,UMUT’ isimli kitabı Gonca Yayınevinden çıktı.?
 

‘’Seninle benim aramda Fark Var,UMUT


Gonca yayınevinden çıkan Umut Kitabı’nın amacı, deha engellilerin başarı sırları üzerinden Kişisel Gelişim alanında insanlara farklı bir bakış açısı sunmaktır. 
     
Allah’ın izniyle Engellilerin iç dünyalarına hitap edebilecek, dünyalarını değiştirebilecek ve engellilerin engelli olmayanlara göğsünü gere gere hediye edebileceği bir kitap çalışması oldu. Ayrıca kişisel gelişim alanında tüm insanlara çok farklı bir yöntemle engellilerin başarı sırları çerçevesinde eğitim kitabı hazırlamaya çalıştık. Bu kitabın en güzel yanı onu herkesin okuyabilmesidir. Bu kitabımızın geliri ile Allah nasip ederse Tavşanlı’da engelli kardeşlerimize yönelik yeni bir sosyal tesis kuracağız.
 
Biz ömrümüzü engelli kardeşlerimize, tüm insanlığa adadık. Bu çalışmamızdan da maddi bir beklentimiz yoktur. Üç aralık dünya engelliler günü münasebetiyle Engellilerimizin başarı dünyası ile kişisel gelişim alanının bileşkesinden oluşan bu kitabımız tüm insanlığa hayırlar getirsin inşallah. kitabı almak isteyenler internet kitap site adreslerinden ve tüm kitapçılardan kitabı temin edebilirler.
 
 
 
Toplam blog
: 358
: 662
Kayıt tarihi
: 22.12.12
 
 

4 Aralık 1982'de Kütahya'nın Tavşanlı ilçesinde doğdu.Tavşanlı Fevzi paşa ilköğretim okulu,İmam h..