Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mart '16

 
Kategori
Şiir
 

" Son akşamda "

" Son akşamda "
 

INT


Bekliyorum;

Yoruldum, üşüdüm, titredim.

Kaybettim kendimi umulmazlarda.

Kalbim orada kaldı…

Geçerken ömrüm senin uzağında,

Hangimiz yıkılmadı kaçak sevdalarda…

Acımasız bir hayatın başrolünde.

Sevmek her zaman dokunmak değildir ya,

Bazen uzaktan seversin, çoook uzaktan…

Hiç olmadığı kadar ihtiyacım var sana!

Omzuna başımı yaslayıp kaybolmaya,

Hani çimlere uzanırsın da,

Bırakırsın ya kendine gökyüzüne!

İşte öylece…

Gözlerine dalıp, göğsünde kaybolmak istiyorum.

Yağacak iki damla yağmur misali…

Nasıl titredik,

Birbirmizin ıslak bakışlarında,

Hangimiz erimedi bir aşkın

 “ Son akşamında”

 

               

 

 
Toplam blog
: 137
: 2242
Kayıt tarihi
: 19.02.13
 
 

05 Ekim Ankara doğumluyum. Okumayı, yazmayı, insanları dinlemeyi seviyorum. Kişisel blogumda her ..