Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mart '16

 
Kategori
Şiir
 

''Yasak sevgim''

İçinde anılarımı ve sevdalarımı sakladığım yaralı geçmişimden özür diliyor; ve bu şiirimi onlara ithaf ediyorum.. Selahaddin TEKİN
 
İçinde anılarımı ve sevdalarımı sakladığım küçük köhne bir kasaba...
Yaşanmış sevdaları ve acıları içinde barındırdığı ve
birçok gencin içinde kaybolup gittiği meçhul yarınlardan bahsediyorum.
Bahsediyorum dedim...
Çünkü, benimle birlikte aynı kaderi yaşayan dostlarımla bir yerlerde
ortak noktamız var.
Hep aynı umutlarla besliyoruz yarınlarımızı...
Ne zaman, niçin sorularına cevap veremediğim,
ve bir türlü bitmek bilmeyen ardı sıra cevapsız sorular...
Başka hayatlarla başka sevgilerle mukayese ettiğim zaman sanki onun saçının teline bile iltimas gösterdiğim adını bile yazarken kıskandığım yasak sevgim.
Hep aynı gelgitler içinde kaldığım ve uzun süredir, onu hep hayallerimde tertemiz yaşattığım gerçek sevgim
Kirletmeden. her şeyden, herkez den sakındığım yasak sevgim..
Hani sevgimin dili olsa da soracak seni de, 
Neredeyim? diye...
Ona ne cevap bulacağım...
Bazen kendimden, benliğimden bile vazgeçtiğim adını satırlara dökerken bile korktuğum yasak sevgim...
Sen zamansız geldin: gidişlerime aldırmadan, her attığım adım sonrasında nefesini ensemde hissettiğim, geleceğimi esaret altına alan yasak sevgim.
Sen varsın diye ben hep, sensiz suladım gonca güllerimi
bekletmedim hiç beni enseleyen yarınlarımı.
ve Beni her gülüşlerim den sonra bekleyen gözyaşlarımla sevdim.
Bekleyişlerim ile sevdim seni...
Hatırlar mısın? gözlerinin çok güzel olduğunu ve onlardan kendimi alamadığımı bahsetmiştim..
İşte ben senin o gözlerinde yaşadım yasak sevgini,
Haberi yoktu kaşlarının. Bilmiyordu bana sev beni diye bakan kömür karası gözlerin.
Şimdi ben yine sensiz döküyorum satırlara gözyaşlarımı
Kahreden yalnızlığımla seni savaşıyorum
Seni akıtıyorum bana bakan hicran gözlerine...
ve Sen yine habersiz, yine bensiz...
 
Toplam blog
: 3
: 71
Kayıt tarihi
: 24.06.15
 
 

İnsan Kaynakları, şiir, yazı,  ..