Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Şubat '12

 
Kategori
İlişkiler
 

“3 ay önce evlendim, hayatım cehenneme döndü,” işte çözüm

 

“Eşimle, bundan 3 ay önce görücü usulüyle evlendik.  Eşimin aşırı kıskançlığı daha evliliğimizin ilk günlerinde başladı.

Birlikte güya balayına gittik. Sürekli her şeyden kıskanıyordu. O olmadan odamdan dışarı dahi çıkamıyordum.

 Bunun geçici bir durum olduğunu sanıyordum. Balayından döndük, aynı durum daha da feci olarak devam etti.

 Günde en az on defa arıyor, ‘evde miyim?’ diye kontrol ediyor.

 Markete bile gitmem yasak. Annemlere bile ancak kendisiyle birlikte gidebiliyorum.

 Eve bazen aniden geliyor, 'evde birisi var mı?' diye tek tek odaları kontrol ediyor. Cep telefonum sürekli onun denetiminde…

 Komşularımız, eşimi kaç defa sokağın köşesinde beklerken görmüşler. Herhalde, ‘Ben ondan habersiz bir yere çıkacak mıyım?’ diye bekliyor.

 Eve misafir gelip gittiğinde, bana ‘şuna baktın, buna baktın, diye bağırıp hakaret ediyor.  

 Ben, ‘İnsanların yüzüne bakmadan nasıl konuşayım?’  diye sorunca da şiddet görüyorum.

 Hayatım tam bir cehenneme dönmüş durumda… Ailemi de üzmek istemiyorum.

 Daha 3 aylık evlisin, ne boşanması,’ diyecekler diye de korkuyorum.  

 Ne yapacağımı bilemiyorum. Sonunda, bir arkadaşımın önerisiyle, size yazmaya karar verdim. Bana bir çare gösterin.”

 ***

 Değerli okurum mailinizi üzülerek okudum. Yaşadıklarınız dayanılır gibi değil.

 Ben sizin neler yapabileceğinizi anlatacağım, ancak ne yapacağınıza siz karar vereceksiniz.

 Size, ilk önerim, bu yaşadıklarınızı derhal ailenizle paylaşmanızdır. Çünkü hiçbir aile kızlarının böyle bir üzüntü yaşamasına izin vermez.

 İşte haklarınız:

 *Şu anda eşinizle birlikte ikamet ettiğiniz ev için, muhtarlıktan belge alarak evin tapusu üzerine aile konutu şerhi koydurabilirsiniz.

 *Aile Mahkemesinden, şiddet uygulayan eşinizin evden uzaklaştırılmasını ve size nafaka ödemesini talep edebilirsiniz.

 *Ayrıca boşanma davası açabilir, bu davada maddi ve manevi tazminat ve nafaka talebinde bulunabilirsiniz.

 *Davada, tanık olarak komşularınızı ve diğer bu olayı bilen arkadaşlarınızı dinletebilirsiniz.

 *Ayrıca size eşinizin gönderdiği mesajları da kanıt olarak sunabilirsiniz.

 ***

 *Ancak, eşinizi seviyor ve boşanmak istemiyorsanız, eşinizi, tedavi olması için ikna etmelisiniz.

 Çünkü yaşadıklarınız dayanılır gibi değil. Bu durum sizin de ruh sağlığınızı bozabilir.

 ***

Değerli okurlarım, gelen maillerinize cevaplarımın gecikmesinden dolayı sizlerden çok özür diliyorum.

Her şeyin istediğiniz gibi olması dileğimle…

 hortogludorduncubakis@gmail.com

http://twitter.com/cengizhortoglu

 Cengiz Hortoğlu

 

 

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..