Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Nisan '18

 
Kategori
İlişkiler
 

"Aile Kurumu Bitirilmek mi İsteniyor"

"Aile Kurumu Bitirilmek mi İsteniyor"
 

Salih Arıkan


İlk Orta Lise Üniversite Bir de Para biriktirme derken insanlar geç evleniyor. İnsanlar 40’lı yaşlarda evlenirse ne zaman çocuk sahibi olacak. Bu yaşlardan sonra çocukla sağlıklı bir iletişim kurabilecek mi bu kadın yâ da erkek, Bu yaşa kadar cinselliği gayrı meşru mu yaşayacak yâ da yok sayacak. Gayrı meşru yaşasa günah yaşamasa farklı psikolojik ve bedensel rahatsızlıklar yaşayacak.

Zaten Dede Nine olmayı konuşmuyoruz. Çocuklarının Mürvetini görebilecek mi evleniyor ve anlaşamıyor süresiz Nafaka verdiği için ikinci evliliğini yapamıyor. Sanki evlilik değil de evlilik dışı yaşamak bilerek yâ da bilmeyerek özendiriliyor.

Hadi sevgiyi aşkı bir yana bıraktık. Bırakmak mümkün değil ama ben şimdi sürekli Nafaka veriyorum. Ailemden kimsem yok. Çalışıyor ve kazanıyorum. Farzedelimki hasta oldum. Kendime parayla mı baktıracağım. Yaş oldu 41 elden ayaktan düşünce yaşlılığımda bana Devlet mi bakacak. Bayramlarda elimi öpen çocuklarım torunlarım olsaydı yaşlılıkta bana moral olmaz mı ben şimdi şöyle Dua ediyorum Rabbim öleceğim zaman beni ansızın ve ayakta öldür ki kimsenin bakımına muhtaç olmayayım.

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..