Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ağustos '09

 
Kategori
Blog
 

"Alıntı da yaparım, çalıntı da..."

"Alıntı da yaparım, çalıntı da..."
 

İkisi de eylemdem ad/ sıfat türetir!


Başlık bana ait değil.

Blogdaşım sevgili pirmete’nin bir yazısına yazdığım “yorum”a tepki olarak bana gönderilen “mesaj”da geçen bir cümle...

Mesajı gönderen kim?

Pirmete’
nin, ünlü bir yazarımızın yazısını kendi adı ile Blog’da yazdığını söylediği blogdaş.

Mesajdan, başkasının yazısının altına kendi adını yazan blogdaş adını da bu vesileyle öğrenmiş oluyorum.

*****

Bir başkasının, üstelik de ünlü bir yazarın yeni bir yazısını kendi adıyla yayımlayan blogdaşa tepki göstermekten doğal ne var?

Böylesi bir durumda o blogdaşı ve o yazının yayımlanmasına onay veren editörü eleştirmek/ kınamak/ ayıplamak kusur mu?

İsteyen bu davranışı alkışlar, isteyen kınar.

Ben, kınayanların safında yer almaktan gurur duyarım.

****

“Hedefim bilgilendirme ve bilinçlendirme.” diyen blogdaş, acaba kimi/ kimleri “bilgilendirmek”, “bilinçlendirmek” istiyor?

İlginç!

“Bu yolda” ( “bilgilendirmek”, “bilinçlendirmek”) yöntemi de açıklıyor:

“...alıntı da yaparım çalıntı da.”


E, bu itirafa ne denir?

İtiraf, keşke, özeleştiri olsaydı!

 
Toplam blog
: 2458
: 2418
Kayıt tarihi
: 10.11.08
 
 

24 Kasım 1944'te İspir'de doğdum. Ankara Kurtuluş Lisesi'ni, Dil ve Tarih - Coğrafya Fakültesi Tü..