Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Kasım '15

 
Kategori
Kitap
 

"Allah'a Firar Etmek" kitabının yazarı Fatih Özkan ile...

"Allah'a Firar Etmek" kitabının yazarı Fatih Özkan ile...
 

Fatih Özkan


“ Allah’a  Firar  Etmek” kitabının  yazarı Fatih ÖZKAN  “Kuralları uygulayan bir öğretmen değil kuralları değiştiren bir öğretmen olmak istiyorum o yüzden olabilir.”

 

SORU- Bize  kısaca kendinizi tanıtır mısınız? Bugüne kadar hangi okullarda okudunuz ve  nerede çalıştınız ?

FATİH ÖZKAN-Ben Fatih Özkan,  Ordu ile Çamaş ilçesi doğumluyum. İlk ve orta eğitimimi Giresun da tamamladım. Üniversite eğitimini Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Sosyal Bilgiler Öğretmenliği bölümünden 2015 yılında mezun oldum.

SORU- Yazmaya başlama hikayenizi  anlatır mısınız ? 
FATİH ÖZKAN-Yazmaya başlama hikayem yok sayılır.Bu bir dert patlamasıdır.Son raddede artik yazmaya başladım herhalde.Yani insanlara  anlatamadıklarımı  kağıtlara anlattım diyelim.Ve bir ramazan ayında yazdım ve bitirdim kitabımı.

SORU- Ailenizin  çabalarınıza bakış açısı nasıl?
FATİH ÖZKAN -Ailem çabalarımı destekliyorlar.Hepsi memnun kalıyor.Bu da güzel bir şey yani insanların destek vermesi motive ediyor sizi.

SORU- Kitabınızı  nasıl bir ortamda yazdınız  ?
FATİH ÖZKAN -Yazma hikayem dediğim gibi Ramazan ayında köyde büyüklerim ile kalıyordum.Gece teravihten sonra zamanımı sahura kadar kitabı yazarak değerlendiriyordum. Aslında kitap yazma düşüncem  de yoktu öylesine yazıyordum. Sonra baktım sayfalar ilerliyor devam ettim derken de kitap bitti

SORU- Kitap çıktıktan sonra nasıl duygular yaşadınız ?


FATİH ÖZKAN-Kitap yoğun bir dönemimde çıktı. Hem üniversitenin son zamanı idi. Hem de yardim derneği olarak faaliyet yürütüyorduk.  Bu kadar yoğunluk arasında açıkçası kitabin çıktığını bile anlamadım.

SORU--Yeni çalışma  planlarınız neler?

FATİH ÖZKAN- Her an aklıma güzel fikirler geliyor.Ama hepsi içimde kalsın. İlerisi için sürpriz olsun. Şunu söyleyebilirim ama yakında yeni bir kitabım okuyucularla buluşacak inşallah

SORU- Genelde  öğretmenler  emekli olunca kitap  çıkarır siz ise baştan başlamışsınız  neden?
FATİH ÖZKAN -Belki de kuralları uygulayan bir öğretmen değil kuralları değiştiren bir öğretmen olmak istiyorum o yüzden olabilir.

SORU- Kitap çıkarmanızın  genç öğrencileriniz  üzerinde etkisi ne oldu?
FATİH ÖZKAN- Öğrenciler nezdindeden ziyade gençler yani okuyucular kitabı beğendi.Hatta sohbette kullananlar oluyormuş.Tavsiye edeceğimiz bir kitap diyorlar. Açıkçası bende beklemiyordum böyle güzel tepkiler. Ama çok memnunum gelen yorumlardan.

SORU- genç yaşta kitabı  olan yazar olmak nasıl bir duygu?
FATİH ÖAKZN -Yazar olmak aslında veballi bir duygu. İnsanları yanlışa yönlendirmemek için çabalamak gerekiyor. Yanlış bir bilgi vermemek için daha fazla azim gerektiriyor.

SORU- İyi yazar  olmak isteyenlere ne tavsiye edeceksiniz?
FATİH ÖZKAN- . Gençlere bol bol değerli kaynakları okumalarını ve bu işi kitap çıkarmak için değil de tebliğ yapmak ve emri bil maruf neyhi anil münker için kullanmalarını tavsiye ederim. Yani bu yol ile cihad edebilirler.

 
Toplam blog
: 1096
: 1558
Kayıt tarihi
: 28.12.07
 
 

1967 Tokat'ın  Pazar ilçesi doğumluyum. İşitme engelliyim. İstanbul Üniversitesi iktisat Fakültes..