Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Aralık '16

 
Kategori
Deneme
 

"Arkası yarın"

Bazen hayat sinsice yüreğinizden hırsızlık yapar
 
Ve duygularınız bilinçsizce ve sabırsızca
 
Dünyaya dökülür
 
Ve ne kadar toplamaya çalışırsanız çalışın
 
Çöpçüler sonsuzda bir yerlere duygularınızı süpürür
 
Ve öyle zamanlarda anlarsınız ki
 
Yaşamak böylesine yaşamak
 
Ne kadar insancıl bir şey
 
Çünkü duyumsadığınız ölçüde varsınız
 
İnsan olmak ne kadar zor olursa olsun
 
Hiç var olmamış olmaktan iyidir...
 
BEN ve HAYAL KIRIKLIĞIM ST PETERSBURG
 
Bir şehri güzel yapan ÖZGÜRLÜĞÜDÜR!
 
Beni ben yapan VAR OLMA ÖZGÜRLÜĞÜMDÜR!
 
Var olduğum ölçüde yer kapladım bu dünyada
 
Ve bağırdıkça yol aldım
 
Ülkeler ve şehirler boyu
 
Ve küçük bir çocuk gördüm
 
Rüyaları ve gerçekleri olan ve belki biraz UMUTSUZ
 
Ama hikaye bu ya roman gibi gerçekliği olmak zorunda değil
 
Öyleyse HÜSNÜ TALİL yapalım
 
Güzel sonla bitsin
 
Ve umutsuz hayatında orta yaşlı adam
 
Aradığı huzuru nihayet bulur
 
Çünkü artık, nitekim
 
Sevmeyi öğrenmiş
 
Yüreği sonsuza karışmıştır
 
Denizden çıkardığı toprak arasından
 
İncisini bulur ve uykuya dalar
 
Hikaye bu ya
 
Uyuduğu zaman öldüğünde
 
Rüyasında dünyaya bir yosun olarak geldiğini görür
 
Ve bir inci gibi yine denizle bütünleşir
 
Ve yaşam devinimi devam eder
 
Sonradan öğrenir ki
 
Umutsuzluk bile umudun bir ışığıdır
 
Ve yaşamak bir umut kapısıdır
 
Ne biçim hikayeyse
 
Sonlanmaz
 
Ancak öldüğümde mezar taşımda yazan
 
"Arkası Yarın"!!!!!
 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..