Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ocak '16

 
Kategori
Astroloji
 

"Astroloji bir dildir, bu dili anlıyorsanız gökler sizinle konuşur."

"Astroloji bir dildir, bu dili anlıyorsanız gökler sizinle konuşur."
 

Kim ne söylerse söylesin, ben astrolojiyi seven ve oldukça da ilgilenen bir insanım.

Zaten var olan bir şeyden bahsediyoruz yani, hurafe değil ki. Ama pek çok insan –insanlarımız- bu bilimi asla ve asla kabul etmeyip, elinin tersiyle şöööyle bir itelemekte. Astrolojinin a’ sını ağzıma alsam “aman sus tövbe de”, “Allah var kızım yukarda, çarpar” diyecek pek çok insan tanıyorum. 

Daha önce çalıştığım şirkette bir arkadaşla aramızda bu konuyla ilgili bir konuşma geçti, büyük şirkette çalışıyor bilgilidir, mantıklıdır, zeki olmasa buralara giremez dersin, yani ben öyle diyordum bizim ki için, ama işin özü öyle değilmiş. Neyse bu konuyu kendiliğinden açtı filan, ben ‘severim astrolojiyi ilgileniyorum da zaten sen sever misin’ dedim. Kız bana ne derse beğenirsiniz? ‘ ben Allah’a inanıyorum’ dedi. Evet, gerçekten bunu söyledi. Benim kafamdan kaynar sular şakır şukur tabi. Astrolojiye inanan, güvenen kafir mi oluyor yani? Ne saçmalıktır, nasıl bir bakış açısıdır bu? Nasıl olanı yok saymaktır? Nasıl bir cehalettir?

Tamam, inanmıyor olabilirsin, fakat ilgileneni yerme çabasına ne demeli? Sinir olmuştum o gün. Dedim bundan sonra kimseyle bu konuyla ilgili konuşmam. Ay bide, benim burcuma takılan insanlar var,  bi’ halttan anlamayıp yorum yapıyorlar. Yok “ikizler şöyle, yok böyle”. Ay sana ne??!! Herkesin burcu kendine.

Hem ne var fıstık gibi ikizleriz işte, Zodyakta ki en kıvrak zekalı, en ağzı laf yapan, en çılgın burç!

Bir dakika. Kendimi mi övdüm? Övmedim yani, olanı söyledim. Ha evet, gel-gitli ruh halimizde var tabi, ama ne yapalım yani. Herkesin bir kusuru var!

Sadede gel Gözde diyorsanız eğer, esas demek istediğim; doğru olanı kabul edin be kardeşim! Azıcık okuyun, izleyin, araştırın be kardeşim. İlk başlarda kapalı kapılar ardında incelenip yorumlanan, ‘kafir’ söylemlerinden korunmak için sanatçıların gizli saklı araştırdığı bu bilimin 15.yüzyıla dayanan bir geçmişi var. Astrologlar İtalya, Fransa, İngiltere’ de pek çok sarayda çalışmışlar bu bilimle ilgili. Leonardo Da Vinci den Boticelli’ ye kadar pek çok dahi sanatçı çizimlerine konu etmiş bu bilimi.

Tüm bunlar bilinmediği için, günümüzde astrolojiye ‘tü kaka’ şeklinde bakanlar çok fazla. Hoş, bu bilgileri bilseler okusalar dahi anlamayıp şeytan işi diyecek beyinlerde mevcut.

Sen bari anla ey okuyucu! İnanmak zorunda değilsin, ama olanı kabul et.

Bu işi yapanlara da saygı duy yeter. Çünkü ne kadar az olursa olsun, hala aklını kullanıp sınırlarını sonuna kadar test eden, gören insanlar var.

Herkese ve her şeye rağmen. 

 
Toplam blog
: 22
: 210
Kayıt tarihi
: 29.08.15
 
 

İçinizden biri... ..