Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Nisan '13

 
Kategori
TV Programları
 

"Ben Burdan Atlarım" Otur sıfır!

"Ben Burdan Atlarım" Otur sıfır!
 

Yazacak o kadar çok şey var ki ancak sıra Ben Burdan Atlarım’a geldi…

Proje aşamasındayken soru işaretlerinin hücum ettiği aklım, projenin aslında bir soru işareti olduğunu ancak izlerken algıladı. Beni, ‘’Bu neden yapıldı? Kimin acemi girişimi?’’ demek zorunda bıraktı. Daha önce Ünlüler çiftliği, Ünlüler Sirki, Buzda Dans, Yok böyle dans, Survivor, Benzemez Kimse Sana v.b. içinde ünlülerin olduğu nice format gördük televizyonlarımızda, ünlüler havuzdan da atlayıversin olsun bitsin, ne olacak? ‘’ Hem de su sporlarına ilgi artar’’ diye entelektüel düşüneyim dedim…Ama, olan oldu!

Med Yapım gibi işin ehli tarafından yapıldığını bilmek beni çok üzdü. Med Yapım imzalı proje acemiliği ile çocukları bile güldürdü. Yayınlandığı ülkelerde izlenme rekorları kıran, orijinal adı “High Dive” olan “Ben Buradan Atlarım”, Gamze Özçelik ve Mesutbahtiyar’ın (Fatih Aker) sunumuyla ekran yolculuğuna başladı. Şimdiye kadar çeşitli yarışma programlarında mücadele eden ünlü isimler bu defa tramplenden havuza atlayarak sıra dışı bir konseptle izleyici karşısına çıkacaklardı çıktılar da… Daha da çıkacaklar…. Desenize 10 hafta süren bu yarışmada bizim kurtuluşumuz için geri sayım başladı. Meraktan ilk bölümü izledim, ama bundan sonra emin olun ki beni bir daha ekranın karşısında bulamayacaklar.

 18 ünlü yarışmacının katıldığı Ben Burdan Atlarım ilk gecesinde elektrik kazası yaşadı. Jüri üyeleri de seyirci de canlı yayında şaştı kaldı, stüdyo karanlığa gömüldü... Ben Burdan Atlarım ilk gecesinde çuvalladı. İki dakika boyunca sorunun giderilmemesi üzerine reji acil reklam arasına giden gitti. Ancak kameraların henüz stüdyodan ayrılmadığı o anlarda Armağan Çağlayan’ın Gamze Özçelik’e "ne oluyor?" diye sorması da ekrana yansıdı. Kockoca Olimpik havuzun jeneratörü mü yoktu?

Yarışmacıların vücutlarının bu kadar net televizyonda sergilenmesini de yadırgadım. Bu ölçüde, sırtlarına bir bornozu bile çok görerek, konuşurken titreyen çenelerini göre göre olanını hiç görmemiştim. Sonra ne zamandır yüzme sporunda bikini giyiliyor? ‘’Biz izletemesek de firikik bekleyen izler’’ mantığı da nereden çıktı? Mayo sponsoru mu bulunamadı? Ne bileyim ben…

Bu konuyu kısa geçeyim de başka konuya geleyim…

Yarışmacı seçimleri konusu bir felaket! Yarışmacı olarak seçilen isimlerin dengesizliği bana şu an ekranlarda yer bulan diğer yarışmaların seçimlerindeki yanlışı hatırlattı, demek ki yarışmacı olarak popüler isim bulmakta da bir zorluk yaşanıyor. Sadece nesne olmaktan öteye geçemeyen isimler ekranımızı dolduruyor.  Sadece bu yarışma değil diğerlerinde de gözlemlediğim konu birliğinden biridir.

Sunuculara ne demeli? Twitter’da @mesutbahtiyar kullanıcı adlı Fatih Aker’in sunuculuğu da beni çok şaşırttı. Onu ilk defa bir tv programında sakız çiğnerken izlemiştim. Sanırım Fatih beyefendi samimiyet ile laubaliliği bir birine karıştırmakta uzman. Haydi, bu konu kişisel algılansın ve ben biraz tutucu kimlikli kişiler başlığı altına alınayım. Mesutbahtiyar sunamama konusunda da başarılı oldu. Benim için ‘’R’’ diyememe sorunu sorun bile değildi, ama beyefendi ne gözümü, ne de kulağımı doldurabildi.

Ya Gamze Özçelik’in yaptığı neydi? Önce yarışmaya devam edecek isim olarak Günay Musayeva’yı açıklayıp, sonra da Nur Gümüşdoğrayan’ı ilan etmek de nereden çıktı? Yılların tecrübesi bir anda çöp bidonuna atıldı! Olmadı, olmadı…

 Eşi Tolga Karel’e gelen ‘’yarışmacı olur musun?’’ teklifini Karel ret edince, teklif Gülay Museyava’ya yapılmış. Bu da ayrıca ilginç… Sizin aileden biri olsun da kim olursa olsun mantığı takdire şayan doğrusu.

Herkes unutsa da ben Günay hanımefendiyi tebrik ederim! Yüzme bilmeden giriştiği bu hamlede yeterince takdir görememesi beni çok üzdü. Bence ilk bölümden akıllardaki tek güzel kalan hatıra Gülay hanımefendinin bu program dolayısı ile yüzme öğrenmesi olacaktır.

Daha neler neler var da yazmayayım. Bu yarışmanı; ne yarışmacıları, ne yayını, ne sunucuları OLMAMIŞ! OTUR SIFIR!

 Zaten millet olarak cengaver olduğumuz, becerilerimizle takdire şayan bir topluluk olduğumuzu hep birlikte biliyoruzdur. Yaz aylarında ‘’Ben bu tırsak ünlülerden daha iyi atlarım’’ diyen pek çok cengaver iskelelerden, kayalıklardan kendini suya bırakmaya kalkacak ve önümüzdeki yaz su sporlarına ilgiden sadece sahiller nasibini alacak. Bu yaz su sporlarına artan rağbetten çok, bu tarz sakatlanmalar hatta ölümler ile manşetlerimiz dolacak gibi gözüküyor. Umarım haksız çıkarım!

Hayatta hep haklı çıkmanız dileği ile…

http://www.medyabey.com

https://twitter.com/eceer6

Ayrıca Facebook ''Ece Er İle Başbaşa'' sayfamda sizleri bekliyorum...

.

 

 

 
Toplam blog
: 781
: 3899
Kayıt tarihi
: 23.09.12
 
 

16- 06- İstanbul'da doğdum. Tatbiki Güzel Sanatlar Tekstil Ana sanat dalı Moda tasarımı bölümünde..