Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ocak '18

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

"Biz de Yok’uz"

"Biz de Yok’uz"
 

Salih Arıkan


TRT radyo birde bizde varız diye engellilerle ilgili bir program vardı. dı diyorum çok şükür bitirildi. Aynı konular ve aynı konuklarla kendileri çaldılar kendileri oynadılar. Hep solcular vardı. Genel itibarıyla hep solcular vardı. Bazıları benim arkadaşım.

Evet, her görüşten insanlara yer vermeleri gerekirken sadece sosyal demokratlara yer veriliyor olması dikkat çekici. Bir tane mi Milliyetçi Mukaddesatçı biri çıkarılmaz. Ben özelikle çıkarılmadığını düşünüyorum.

Ben Ak Parti yöneticilerine necip fazılın benim gözümle menderes kitabını okumalarını öneriyorum. Hadi ben çok başarılı değilim. Cumhurbaşkanlığıyla projeler yapan genel merkeze bile yer verilmedi. Hiç imam hatip ve ilahiyata okuyan görmeyenlerin sorunlarından bahsedilmedi. Sanki din ve dine dair hiç bir şey bu ülkenin gerçeği değilmiş gibi davranıldı. Yani bu programlarda bizde yok olduk.

Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..