Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

15 Eylül '10

 
Kategori
Dünya
 

'Bizi dünyaya rezil etti'

'Bizi dünyaya rezil etti'
 

Ankara Belediye Baskani, CHP genel Baskani icin; 'Bizi dünyaya rezil etti' demis... Nasil rezil mi etmis? Oy kullanmayi becerememis...

Makam ucaklarina milyonlarca dolar harcayan bir hukumet, secim sistemini de 'en guvenli ve kolay' hale getirmek icin biraz caba harcasa, dunyaya rezil olmayacagiz!...

Kemal Bey olarak ben, Istanbul'da bir sandiga gidip; " buyurun bu huviyetim. Ikamet yerim Ankara, Cankaya. Burada oy vermek istiyorum..." desem, gorevliler de 'derhal' deyip, oyumu kaydetseler... Dunyaya rezil olmazdik..

Dunyaya rezil olmanin baska sartlari var. Aslinda; Dunyanin ve bizim 'rezillik' kavramimiz farkli!

Dunyada, gordugum kadariyla, hic kimse " Bu ne rezillik?" diye CHP baskanini haber yapmadi.

Ama;

Bir baska haber, bir Ingiliz gazetesinin Internet sitesinde haber oldu:

"Iran AKP'ye 25 Milyon Dolar Bagista Bulundu!..."

12 Milyon Dolar odenmis. Geri kalani bu yil icerisinde odeyecekler.

AKP haberi hemen yalanlamis.

Avrupali Parlementerler kaygilarini belirtmisler!

LINK: Daily Telegraph Gazetesi

İran'dan AK Parti'ye 25 milyon dolar yardım!

"Iran donates $25 million to Turkey's ruling party "

 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..